Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Esportovi postaju sve popularniji uz pomoć virtualne publike

Možemo li reći da je pauza u svim tradicionalnim sportovima imala pozitivan utjecaj na esportove?

Možemo li reći da je pauza u svim tradicionalnim sportovima imala pozitivan utjecaj na esportove? Ovo je samo jedno od pitanja oko kojih se strastveno debatiralo zadnjih tjedana, pa i mjeseci, a gledajući na razne podatke možemo dobiti točan i precizan odgovor o broju fanova, medijskim navikama i prihodima.

Kako bi popunili tu novonastalu prazninu do povratka tradicionalnih sportova, mnogi su priređivači sportskih događaja odlučili proširiti svoju ponudu i uploviti u esports vode.

Primjerice, nogometne lige počele su koristiti virtualne nogometne simulacije koristeći igre poput FIFA-e i Pro Evolution Soccera. Formula 1 također je nedostatak sporta nadoknađivala igricom F1 2019, a sigurno se pitate koji su bili rezultati svega toga. Ovi i mnogi drugi naslovi uživali su i više nego značajan rast interesa među ljudima samim time što su sportskim fanovima pružili nešto u čemu mogu uživati.

Primjer Francuske

U Francuskoj je najgledaniji sport nogomet, a najigranija videoigrica FIFA. Ona je stoga postala jedan jako dobar primjer za promatranje tranzicije fanova nogometa u esports sferu. Jedan od najvećih programa u Francuskoj, Canal+ odlučio je tako prenositi jedan meč u igrici FIFA20, a u igrici su se natjecale ekipe PSG-a i Marseillea, koje su u stvarnosti veliki rivali. Više od 200 tisuća ljudi gledalo je taj prijenos. Esportovi nikad dosad nisu bilježili tako dobre brojke, a ovo je samo jedan od mnogo takvih primjera. Kao što je možda bilo i za očekivati, programi koji su u svoju ponudu uvrstili esportove naglo su privukli velik broj mlađe publike.

Daljnja analiza

Analizirajući dalje situaciju nastalu pauziranjem tradicionalnih sportova, došlo se do zaključka da su i mnogi drugi naslovi, čak i oni koji nisu povezani direktno za sport, osjetili značajan rast u gledanosti, a naposljetku i broju novih igrača. Iako je lako gledati neku igricu koja je povezana s nogometom ili košarkom, doista je bilo teško očekivati da će se ljudi odlučiti gledati igre kao Counter Strike, DOTA 2 ili League of Legends koje od njih zahtijevaju da prvo nauče koncept igre koji nije uvijek baš jednostavan.

Ipak, upravo spomenute igrice zabilježile su neke od najboljih brojki ikad. Prema mnogima, razlog tomu je što su fanovi esporta ujedno i fanovi tradicionalnih sportova jer kada se povuče nekakva paralela, i u esportovima i u tradicionalnim sportovima postoji ta kompetitivnost i mnogo sličnih značajki. Ponajviše su esportove gledali mladi koji, kako se vjeruje, čak i više vremena provode igrajući tradicionalne sportove nego igrice pa im zato ova tranzicija uopće nije teško pala.

Prema procjenama i raznim mjerenjima, u 2020. godini čak 63% gejmera i fanova gaming industrije provodi više vremena igrajući igrice nego što je to bilo prethodnih godina. Upravo će zato ova godina biti zapamćena kao najplodnija godina ikad za esportove. Samom tom činjenicom, naravno da su igrice zabilježile i najveće prihode dosad. Ostaje nam još samo vidjeti kakav će biti trend kada se situacija u svijetu normalizira i hoće li gledanost i igranje igrica ostati na ovako visokoj razini, hoće li padati ili pak nastaviti svoj povijesni rast.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.