Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

essence i Catrice i jedan posve neobičan otok, Susak

Slijedite i vi pojam održivog razvoja, kao razvoja koji zadovoljava potrebe današnjice, a pritom ne ugrožava potrebe budućih generacija.

U subotu, 4. lipnja 2022. godine, održana je AKCIJA ČIŠĆENJA PLAŽE „SPJAŽA“ NA OTOKU SUSKU. Akciji su prisustvovali djelatnici tvrtke i u sklopu društvenog doprinosa koji je važan stup make up brendova essence i CATRICE. Pridružili su im se i lokalni mještani kao i Influenceri BALKAN TOP STAR emisije.

Ovo nije prva takva akcija čišćenja plaža make up brendova essence i Catrice, posljednja akcija čišćenja u kojoj su sudjelovali make up brendovi essence i Catrice , odvila se na otoku Silba, a ove godine pijesak, trstika, tišina, mir i kristalno čisto more učinile su Susak idealnim odabirom. Susak je jedinstveni otok na Jadranu kako po svom nastanku tako i po svom izgledu. Debele slojeve finog žućkastog pijeska na kamenu vapnenačku ploču nanijeli su pradavni vjetrovi. No nažalost, danas, na slojevima pijeska možemo pronaći različite vrste manjih komada otpada.

Nakon akcije dodijeljene su nagrade, a i prezentirani su običaji ženskog tradicijskog odijevanja na otoku Susku.

essence i Catrice ne samo da brinu za životnu sredinu već i jako vole životinje, te od samog postojanja brendova su cruelty free jer ne testiraju na životinjama niti koriste sastojke koji su testirani na životinjama. Članovi tvrtke VM2 COSMETICS posjetili su i Lošinjski edukacijski centar o moru te novčanom donacijom podržali edukacijsku ulogu i ulogu podizanja svijesti javnosti koju provodi Institut Plavi svijet. A ono što je najzanimljivije usvojili su dva dupina Meta i Apple.

Akcija čišćenja, osim same koristi čišćenja priobalnog područja, imala je za cilj pokazati široj javnosti koliko zaista otpada se može pronaći na našoj obali te dodatno podignuti svijest o ovom globalnom problemu. Osim sudjelovanja u akcijama čišćenja oba brenda koja su u vlasništvu tvrtke cosnova rade na stalnom smanjenju upotrebe mikroplastičnih čestica, prilikom koje je ušteđeno oko 300 tona novih plastika kao i na proizvodnji klimatski neutralnih i veganskih proizvoda, tvrtka cosnova Beauty je klimatski neutralna tvrtka.

Cilj brendova I inače je imati pozitivan utjecaj, a ono najvažnije je proizvodnja 100% bezopasnih proizvoda najviše kvalitete kao i posvećenost okolišu kako bi ga zaštitili i sačuvali za buduće generacije.

Proizvodi essence i CATRICE nikada nisu bili testirani na životinjama, a uz to brinu i za održivi uzgoj i zaštitu lokalnih ekosustava kao što je kod upotrebe palminog ulja te su dio međuindustrijske inicijative Responsible Mica Initiative koja okuplja sve uključene sektore kako bi se postiglo brže i sveobuhvatnije poboljšanje sustava dolaženja do MICA sirovine koja je prirodno svjetlucava i najvažnija baza materijala za efektne pigmente u dekorativnoj kozmetici, a koja se kopa u teškim uvjetima. essence i CATRICE su na putu biti 100% vegan.

Slijedite i vi pojam održivog razvoja, kao razvoja koji zadovoljava potrebe današnjice, a pritom ne ugrožava potrebe budućih generacija.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.