Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Europljani s Visa karticama u šest mjeseci u Hrvatskoj potrošili 665 milijuna eura

Hrvatska je još jednom dokazala da je atraktivna destinacija za turiste, posebice one iz sjeverne Europe, koji troše značajne iznose novca tijekom putovanja.

Hrvatska je još jednom dokazala da je atraktivna destinacija za turiste, posebice one iz sjeverne Europe, koji troše značajne iznose novca tijekom putovanja.

Hrvatska je zabilježila dobru turističku sezonu što pokazuju i dobri rezultati, a koliko su zapravo Europljani bili široke ruke na odmoru u Hrvatskoj pokazuju i brojke iz Visa Europe. Naime, putem Visa kartice Europljani su u Hrvatskoj, u periodu od travnja do rujna potrošili čak 665 milijuna eura, što je 17 posto više u odnosu na potrošnju prošle godine.

Od svih stranih gostiju Nijemci su najviše posezali za svojom Visa karticom, te su tako potrošili preko 116 milijuna eura, što je iznosilo povećanje od čak 45 posto u odnosu na prošlu godinu. Nakon njemačkih gostiju najviše troše gosti iz Velike Britanije (blizu 85 milijuna eura), Norveške (65 milijuna eura), Francuske (52 milijuna eura) te Italije (48 milijuna eura).

Hrvatska je još jednom dokazala da je atraktivna destinacija za turiste, posebice one iz sjeverne Europe, koji troše značajne iznose novca tijekom putovanja. Tako za Hrvatsku Norvežani predstavljaju visokovrijedne posjetitelje. U razdoblju od travnja do rujna ove godine putem svojih Visa kartica Norvežani su potrošili 43,1 posto više nego godinu prije. Preostale zemlje koje su zabilježile porast potrošnje putem Visa kartica su Švedska, Austrija, Poljska i Slovačka.

Tijekom boravka europljana u Hrvatskoj broj transakcija u odnosu na isto razdoblje prošle godine je porastao za 42 posto. Sljedećih godina te brojke bi mogle biti i veće kada se uzme u obzir da na pojedinim hrvatskim otocima, bez obzira na njihovu ljepotu, ima još uvijek restorana i trgovina u kojima je gotovina jedino sredstvo plaćanja.

Prema podacima iz Visa Europe, Europljani su najviše trošili na smještaj, gorivo i zabavu. Upravo segment „zabave“ je doživio najveće povećanje i to od 43,1 posto, od čega je za 34 posto porasla potrošnja u restoranima, za 36 posto u barovima, a u fast-food restoranima za čak 95 posto. Zadovoljni mogu biti i na benzinskim postajama, gdje su Europljani potrošili 57,6 milijuna eura, što označava rast od 21 posto. U supermarketima se putem Visa kartica potrošilo 32 milijuna eura, što je 33,3 posto više u odnosu na prošlu godinu.

„Visa Europe ima sustav plaćanja koji omogućava da brojke postanu korisne informacije. Budući da Hrvatska svake godine privlači sve više posjetitelja iz cijelog svijeta praćenjem trendova potrošnje može znatno utjecati na daljnji razvoj neiskorištenog turističkog potencijal i dodatno se pozicionirati kao vrlo poželjna turistička destinacija.“ istaknula je Gorana Perišić Kranjčec, country manager Visa Hrvatska.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.