Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Industrija

Facebook najpopularniji među hotelijerima i ugostiteljima

Više od 85 posto hotelijera i ugostitelja smatra da su web i Facebook stranice utjecale na porast broja gostiju.

Povodom drugog HoReCa MeetUpa koji će se održati u utorak, 10. travnja s početkom u 09:30 sati u inovacijskom centru HUB385, METRO je u suradnji s agencijom Hendal[1] proveo istraživanje o korištenju i utjecaju digitalnih kanala u HoReCa sektoru.

Istraživanje je pokazalo kako 56 posto hotela, restorana i kafića ima vlastitu web stranicu, a 72 posto njih prisutno je na Facebooku, pri čemu više od 85 posto hotelijera i ugostitelja smatra da su web i Facebook stranica utjecale na porast broja gostiju.

Hoteli su najprisutniji na digitalnim kanalima – devet od deset hotela ima web stranicu, a više od 76 posto prisutno je na Facebooku. Kada je u pitanju utjecaj digitalnih kanala na broj gostiju u hotelima, značajan utjecaj imaju upravo Facebook i web stranica.

Među restoranima digitalna prisutnost najznačajnija je na Facebooku – osam od deset restorana ima Facebook stranicu, dok šest od deset ima web stranicu. Da je Facebook stranica doprinijela značajnom porastu broja gostiju smatra 41,3 posto restorana, dok 29 posto isto pripisuje web stranici.

Najslabiju digitalnu prisutnost imaju kafići koji naglasak stavljaju na Facebook – šest od deset kafića ima Facebook stranicu, a četiri od deset web stranicu. Pri tome 13 posto kafića ima namjeru uskoro pokrenuti web stranicu.

Upravo zbog značajnog utjecaja digitalne prisutnosti na njihovo poslovanje, METRO će na HoReCa MeetUpu predstaviti digitalna rješenja koja će hotelijerima i ugostiteljima omogućiti besplatno i jednostavno kreiranje te hosting web stranice, kao i korištenje besplatne aplikacije za online rezervacije.

O važnosti inovacije i digitalizacije za HoReCa sektor govorit će Arnd Stoehr, direktor strateškog razvoja METRO-a AG, a rezultate cijelog istraživanja predstavit će Roberto Mancuso, predsjednik Uprave METRO-a Hrvatska. METRO će predstaviti i digitalne trendove u HoReCa sektoru u sklopu okruglog stola u kojem će sudjelovati predstavnici HoReCa industrije.

Svi zainteresirani hotelijeri i ugostitelji mogu se mogu prijaviti za sudjelovanje putem sustava entrio.hr ili e-maila www.metro-cc.hr

[1] Hendal za METRO Cash & Carry Hrvatska, ožujak 2018., CATI, N=350


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.