Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Festival oglašavanja “Dani komunikacija” od 15. do 18. svibnja u Rovinju

Ovogodišnji, drugi po redu nacionalni festival oglašavanja “Dani komunikacija” održat će se od 15. do 18. svibnja u Rovinju, a u sklopu festivala održat će se i četiri strukovna natjecanja, najavljeno je na konferenciji za novinare organizatora te manifestacije, Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatske podružnice Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB).

Ovogodišnji, drugi po redu nacionalni festival oglašavanja "Dani komunikacija" održat će se od 15. do 18. svibnja u Rovinju, a u sklopu festivala održat će se i četiri strukovna natjecanja, najavljeno je na konferenciji za novinare organizatora te manifestacije, Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatske podružnice Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB).

Tom su prilikom i službeno otvorene prijave za natjecanja Ideja X i Mixx, koja nagrađuju najkreativnije radove u offline i online medijima u Hrvatskoj.

Naglasak programske strukture ovogodišnjih “Dana komunikacija”, ističu organizatori, je na usvajanje praktičnih znanja i vještina sudionika uz gostovanja brojnih svjetskih kreativaca i marketinških stručnjaka koji će dati uvid u najnovije trendove iz svijeta oglašavanja.

Prvi “Dani komunikacija” okupili su prošle godine više od 1.200 marketinških stručnjaka iz Hrvatske i regije te su se pozicionirali kao središnja marketinška manifestacija u Hrvatskoj, na koju i ove godine organizatori žele privući one koji žele biti u toku s najnovijim trendovima u marketinškoj industriji te saznati ili pokazati kako kreativna i učinkovita marketinška komunikacija može stvoriti dodatnu vrijednost poslovanju i gospodarstvu.

Na konferenciji su predstavljene i novosti vezane uz četiri strukovna natjecanja koja se održavaju u sklopu “Dana komunikacija”, natjecanja za najučinkovitije agencije, oglašivače i kampanje “Effie”, natjecanja “IdejaX” koje nagrađuje najkreativnije radove realizirane u svim vrstama medija, natjecanja “Mixx” za najbolje digitalne kampanje te natjecanja “IdejaXica” namijenjenog studentima.

Ključni noviteti odnose se na promjene u mehanizmima žiriranja, izmjene u kategorijama natjecanjima koje prate razvoj i trendove na tržištu kako bi se podigla kvaliteta prijavljenih radova i kvaliteta ocjenjivanja.


Napisao

Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Marketing i prodaja

Jednom kada ovladamo vještinom prodaje, naučimo istraživati potrebe klijenta, usavršimo korake prodajnog lijevka, izvježbamo postavljati prava pitanja i zaključivati prodaju, kao da se sve...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.