Tom su prilikom i službeno otvorene prijave za natjecanja Ideja X i Mixx, koja nagrađuju najkreativnije radove u offline i online medijima u Hrvatskoj.
Naglasak programske strukture ovogodišnjih “Dana komunikacija”, ističu organizatori, je na usvajanje praktičnih znanja i vještina sudionika uz gostovanja brojnih svjetskih kreativaca i marketinških stručnjaka koji će dati uvid u najnovije trendove iz svijeta oglašavanja.
Prvi “Dani komunikacija” okupili su prošle godine više od 1.200 marketinških stručnjaka iz Hrvatske i regije te su se pozicionirali kao središnja marketinška manifestacija u Hrvatskoj, na koju i ove godine organizatori žele privući one koji žele biti u toku s najnovijim trendovima u marketinškoj industriji te saznati ili pokazati kako kreativna i učinkovita marketinška komunikacija može stvoriti dodatnu vrijednost poslovanju i gospodarstvu.
Na konferenciji su predstavljene i novosti vezane uz četiri strukovna natjecanja koja se održavaju u sklopu “Dana komunikacija”, natjecanja za najučinkovitije agencije, oglašivače i kampanje “Effie”, natjecanja “IdejaX” koje nagrađuje najkreativnije radove realizirane u svim vrstama medija, natjecanja “Mixx” za najbolje digitalne kampanje te natjecanja “IdejaXica” namijenjenog studentima.
Ključni noviteti odnose se na promjene u mehanizmima žiriranja, izmjene u kategorijama natjecanjima koje prate razvoj i trendove na tržištu kako bi se podigla kvaliteta prijavljenih radova i kvaliteta ocjenjivanja.