Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Fight Club 3: Original vs kopija

Fight Club, kako je jednom u šali rekao crowdovac Željko Glavor, postaje putujuće kazalište. Ovoga puta Fight Club gostuje na Combis konferenciji 2010 u Novom Vinodolskom 17. rujna 2010. u 14.00 sati u Kongresnoj dvorani hotela The View u sklopu kompleksa Novi Spa Hotels & Resort.

Fight Club, kako je jednom u šali rekao crowdovac Željko Glavor, postaje putujuće kazalište. Ovoga puta Fight Club gostuje na Combis konferenciji 2010 u Novom Vinodolskom 17. rujna 2010. u 14.00 sati u Kongresnoj dvorani hotela The View u sklopu kompleksa Novi Spa Hotels & Resort.

Tema sukoba – Original vs kopija!

Svi se uvijek kunemo u vrijednosti originala, a s druge strane, što bi mnogi bez njihovih jeftinijih inačica. Jesmo li manje dobre osobe jer su nam prve traperice bile iz Varteksa? Da li bi nam najnovija tehnologija bila dovoljno pristupačna da nema imitacija?

Kina je do danas toliko razvila umjetnost kopije da se na kineskim tržnicama kupce vabi povicima: “Kupite, kupite, originalna kopija!”. Zašto onda ne bismo pribjegli kopiji, ako nam (po funkcionalnosti) pruža isto za puno manje novaca. Zašto nam je bitan original, ako se kvaliteta kopije ne razlikuje od kvalitete originala? Radi li se tu o snobizmu?

S druge strane, gdje je nestala originalnost u vrijeme kad se masovno podvrgavamo plastičnim operacijama? Je li normalno da nam je prioritet nositi originale skupih svjetskih kreatora, dok nam u isto vrijeme kirurzi kreiraju iste noseve, usta, grudi i slično? Trebaju li nam se Photoshopom uljepšani političari smješkati s izbornih plakata? Vide li drugi možda upravo naše ‘nedostatke’ kao prednosti, kao ono što nas čini originalnima, jedinstvenima i posebnima?

A što je s originalnim nosačima zvuka i slike? Što je s originalnim softwareom? Što će biti s autorima ako im se prestane plaćati autorski rad? Na koncu, jesmo li svjesni vrijednosti autorskog rada?

Jesmo li društvo koje više cijeni original ili kopiju?

Moderatorica 3 izdanja Fight Cluba je Ida Prester, strastveni borac za prava vrhunskih kopija, njihovo izjednačavanje pred zakonom s originalima, pravo glasa, registriranog partnerstva (interreplikantskih i mješanih brakova) te posvajanja djece.

A borci su: Davor Gobac, vrh piramide, originalna i neponovljiva Željka Ogresta, doktor za bolje kopije dr. Mario Zambelli te umjetnik i znanstvenik, ali prije svega fighter – Zorislav Šojat.

Sudjelovanje

Besplatan ulaz na Fight Club 3 imaju svi registrirani sudionici Combis konferencije 2010. Ali da naši vjerni članovi i fighteri iz publike ne bi ostali zakinuti, osigurali smo nagradne ulaznice za #FC3 za reregistrirani članovi CROWD-a. Ako još niste, učlanite se u CROWD i budite jedan od 20 onih koji će imati slobodan ulaz na Fight Club.

Pozivamo zainteresirane za ulaznice da pošalju svoje podatke do 10. rujna 2010. na mail [email protected] ili se prijave putem Twittera!

Partneri i suorganizatori Fight Cluba 3

Partner i suorganizator 3. Fight Cluba je Combis, jedna od vodećih hrvatskih tvrtki u području informacijsko-komunikacijskih tehnologija, osnovana 1990. godine. Sjedište tvrtke je u Zagrebu, uz devet servisnih lokacija u Hrvatskoj. Sjedište Combisa u Bosni i Hercegovini je u Sarajevu.

Domaćin Fight Cluba je Combis konferencija, četvrta po redu ICT konferencija koja će se održati od 16. -17. rujna 2010. u Novom Vinodolskom u Novi Spa Hotels & Resort – hotelu The View. Combis konferencija zamišljena je kao mjesto razmjene znanja i iskustava s korisnicima različite poslovne orijentacije, kroz raznovrsna predavanja i predstavljanja suvremenih tehnologija, usluga i rješenja Combisa, imajući u vidu specifičnosti tržišta i uvjeta u kojima danas djelujemo.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.