Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Fire Delete osvaja zemlje Bliskog istoka

Fire Delete
Fire Delete

Nakon što je osvojio neka od najvećih europskih tržišta među kojima su ona Francuske, Nizozemske i Poljske, sprej za gašenje požara Fire Delete uspješno se počeo izvoziti u Saudijsku Arabiju te druge zemlje Bliskog istoka.

Riječ je o protupožarnom proizvodu u formi ručnog spreja. Punjen je visokoučinkovitom protupožarnom tekućinom koja gasi većinu početnih požara – od zapaljenja benzina i nafte preko krutih tvari, tekstila, gume, kuhinjskih ulja i masti do uređaja pod električnim naponom. Za uspješnu uporabu, tj. rukovanje sprejem Fire Delete nije potrebna ni obuka ni snaga. U slučaju nužde mogu ga koristiti čak i osnovnoškolska djeca te starije i nepokretne osobe. Naime, za efikasnu primjenu dovoljno je uperiti mlaznicu bočice prema požaru i pritisnuti ju.

U testiranju proizvoda sudjelovali su i profesionalni vatrogasci. Oni ističu da su pri gašenju požara ključni prvi trenuci nakon njegova izbijanja, a upravo u tim trenucima Fire Delete pokazuje iznimnu učinkovitost. Najveću mu prednost pred drugim protupožarnim sredstvima daju male dimenzije te jednostavnost za uporabu. Zahvaljujući veličini prosječnog laka za kosu u svim vozilima, plovilima, domaćinstvima i uredima uvijek može biti pri ruci, a rukovanje kao i sa svakim drugim sprejem znači početak gašenja požara istog trena dok većina građana s klasičnim protupožarnim uređajem tek razmišlja što učiniti.

Fire Delete

Fire Delete

„Ponosni smo što je tehnologija za proizvodnju spreja Fire Delete hrvatski proizvod. Naši su stručnjaci razvili recepturu za njegovu jedinstvenu protupožarnu tekućinu. Osim što je iznimno učinkovita pri gašenju požara, dokazana je njezina ekološka neštetnost, a sprej je dobio i certifikat Intertek što ga na svjetskoj razini ističe u odnosu na slične proizvode“, kazao je Natko Urli, direktor tvrtke Fire Delete.

Proizvod se prodaje u trgovinama te putem interneta, a nakon osvajanja europskog i širenja na azijsko tržište nastavljaju se pregovori tvrtke o proboju na druga strana tržišta.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.