Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

FlixBus proslavio tri godine uspješnog rasta i razvoja u Hrvatskoj

FlixBus poslovni model zamišljen je ne samo kao udobnije i jednostavnije kretanje putnika već i kako bi podržao rast i razvoj regionalnih manjih i srednjih autobusnih poduzeća.

U društvu preko stotinjak uzvanika, FlixBus je još jednom potvrdio svoj status lidera u međunarodnom prijevozu putnika u Hrvatskoj. Ovi zeleni autobusi ne predstavljaju samo prijevozno sredstvo od točke A do točke B, već brend iza kojeg stoji snažan poduzetnički duh koji se temelji prije svega na partnerstvu i modernim tehnologijama. Činjenice o snažnom rastu i razvoju dominirale su rođendanskom konferencijom ovog uspješnog poslovnog modela koji je stigao u Hrvatsku prije tri godine. Više od 750.000 zadovoljnih putnika samo u 2018. godini, potvrdilo je kako je visoko razvijena tehnološka potpora tradicionalnom prijevozu putnika bila itekako nužna, te samim time i dobro došla na hrvatskom tržištu. Tim stručnjaka koji je od tri zaposlena prerastao u tim s više od 50 zaposlenih u posljednje su tri godine gradili i razvijali ovaj proizvod.

˝U ove tri godine okupili smo tim mladih stručnjaka koji su svojim znanjem i iskustvom, zajedno s autobusnim partnerima učinili FlixBus brend prepoznatljivim u cijeloj Hrvatskoj, ali i regiji.˝ – izjavio je Ante Grbeša, direktor za FlixBus CEE South regiju. ˝Akumulirano znanje, iskustvo iz autobusne industrije, ali i iz drugih područja, ključno je za upravljanje i razvoj na tržištima jugoistočne Europe. ˝ – dodao je Ante.

U lipnju 2016. godine, FlixBus je krenuo iz četiri najveća Hrvatska grada (Zagreb, Split, Osijek i Pula) s četiri regionalna partnera (Vincek d.o.o., Slavonija Bus d.o.o., Brioni d.o.o. te Prijevoz Knežević) iz svih dijelova Hrvatske te time potvrdio važnost suradnje s regionalnim autobusnim partnerima diljem Hrvatske. U tri godine, broj partnera je narastao na ukupno 11 samo u Hrvatskoj, dok u cijeloj CEE South regiji koja uključuje i Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu te Srbiju FlixBus danas surađuje s ukupno 17 partnera.

˝FlixBus poslovni model zamišljen je ne samo kao udobnije i jednostavnije kretanje putnika već i kako bi podržao rast i razvoj regionalnih manjih i srednjih autobusnih poduzeća.˝ – izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE South regiju. ˝Tehnološka podrška koju smo ponudili našim partnerima, omogućila je snažan rast i samim partnerima, koji neprestano investiraju i obnavljaju vozni park, zapošljavaju nove vozače i brinu o sigurnosti naših putnika.˝ – dodao je Dean.

FlixBus osim što omogućuje povoljno putovanje Europom, čini Hrvatsku dostupnijom te jače povezanijom. Zagreb, Split, Zadar, Rijeka i Pula vode kao najposjećenije FlixBus destinacije u Hrvatskoj, dok putnici iz Hrvatske najčešće posjećuju München, Budimpeštu, Ljubljanu, Beč i Veneciju. Glavni razlozi putovanja su posjeta rodbini i prijateljima te praznici i kratka putovanja. FlixBusom uglavnom putuju studenti, mladi stručnjaci te mlade obitelji od kojih je čak 60% žena, a najviše je onih između 18 i 35 godina.

Putnicima na raspolaganju svi benefiti zelene FlixBus mreže

FlixBus zelena mreža autobusnih linija proteže se na 28 europskih zemalja te povezuje 2000 destinacija s 350.000 dnevnih linija. Putujući Europom, FlixBus putnicima omogućen je besplatan Wi-Fi, utičnice, više prostora između sjedala, besplatna prtljaga te mogućnost promjene i otkaza rezervacije do 15 minuta prije polaska. FlixBus aplikacija preuzima se potpuno besplatno te je dostupna i na hrvatskom jeziku.

Osim jednostavne i brze kupovine karata, putem aplikacije šalju se obavijesti o promotivnim ponudama koje su dostupne isključivo za kupovinu karata putem aplikacije, dostupni su odgovori na najčešća pitanja, obavijesti o mogućim kašnjenjima autobusa zahvaljujući GPS live trackingu, navigacija do najbliže stanice te detaljne informacije o svakoj kupljenoj karti i QR kodu koji je zamjena za printanu kartu.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.