Novosti

Francuski Carrefour širi se na Indiju?

Francuska grupa supermarketa Carrefour, drugi po veličini trgovac na malo, blizu je sklapanja sporazuma koji će u konačnici rezultirati uspostavljanjem franšiza u Indiji, objavili su u utorak mediji.

Francuska grupa supermarketa Carrefour, drugi po veličini trgovac na malo, blizu je sklapanja sporazuma koji će u konačnici rezultirati uspostavljanjem franšiza u Indiji, objavili su u utorak mediji.

Francuska grupa već je godinama u potrazi za partnerima u Indiji i mediji su u siječnju prošle godine izvijestili da pregovara s indijskom grupom Future Value Retail, podružnicom Pantaloon Retail.

Širenje na istok

Novine Economic Times izvijestile su u utorak da su dvije kompanije blizu sklapanja sporazuma koji će uskoro biti i službeno objavljen.
Model za povezivanje bit će slična udruživanja indijske telekomunikacije grupe Bharti i američkog Wal-Marta, te indijske Tata Group i britanskog Tescoa.

Future Value Retail vlasnik je lanca supermarketa Big Bazaar i Food Bazaar.

Indija brani ulazak u maloprodajni sektor

Franšize Carrefoura bit će usmjerene na potrošače u gradovima, objavile su novine.

Prema indijskim propisima o inozemnim ulaganjima, inozemnim lancima nije dozvoljen ulazak u maloprodajni sektor, osim za prodajna mjesta pojedinačnih brandova poput Nokije i Reeboka, kako bi se zaštitile lokalne maloprodajne tvrtke.

Inozemne grupe poput Wal-Marta ili Carrefoura mogu biti samo veletrgovci i zato moraju udružiti snage s domaćim kompanijama kako bi ušli na tržište maloprodaje čija je vrijednost 400 milijardi dolara i za koje se predviđa da će ubrzano rasti u narednim godinama.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version