Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

FREE – riječ koja otvara novčanike i srca potrošača

“Free” ili “besplatno” je prema tvrdnjama marketinških stručnjaka najmoćnija riječ na engleskom jeziku. Za svakodnevnog potrošača – malu pobjedu nad sustavom, stisnutu u izjavi tipa “dobro sam prošao”. Tvrtke “Free” koriste kao alat kojim se pokušavaju probiti kroz tržišnu konkurentnost u borbi oko kupaca…

"Free" ili "besplatno" je prema tvrdnjama marketinških stručnjaka najmoćnija riječ na engleskom jeziku. Za svakodnevnog potrošača - malu pobjedu nad sustavom, stisnutu u izjavi tipa "dobro sam prošao". Tvrtke "Free" koriste kao alat kojim se pokušavaju probiti kroz tržišnu konkurentnost u borbi oko kupaca...

Nema dvojbe da je riječ besplatno neodoljiva za sve potrošače, pogotovo one koji su naviknuti na kupovinu proizvoda uz dodatnu uslugu gratis. Međutim, ukoliko ste poduzetnici to ipak nisu vaši ciljani kupci. Vi nastojite privući druge tj. nove kupce u svoj prodajni lanac.

Koliko košta besplatno?

Besplatni proizvodi ipak u sebi kriju određene zamke. Kada se nešto nudi besplatno za bilo koju duljinu vremena, u očima potrošača vrijednost proizvoda ili usluge se smanjuje. Stoga je prelazak na plaćanje riskantan – kupci se s pravom pitaju zašto sada moraju plaćati nešto što su dobivali besplatno?

Najčešće su ipak dodatne usluge, koje se reklamiraju „besplatnima“ unutar nekog paketa ponude. Sjetite se samo opcija koje vam nude telefonski operateri? E-tvrtke koje nude besplatnu dostavu? Hoteli koji nude besplatan intertnet?

Naravno, cijena paketa ponude koju plaćamo pokriva besplatnu uslugu – to znamo, ali tu prestaje racionalizacija a počinje psihologija potrošača. Jer besplatno je ipak – besplatno.

Napisao

Pročitajte još:

Edukacija

Jedan od govornika je Christopher S. Penn, svjetski autoritet na polju digitalnog marketinga čija je posebna ekspertiza iz područja analitike, znanosti o podacima i...

Marketing i prodaja

Zahvaljujući Internetu kao novom kanalu kojim tvrtke pokušavaju dosegnuti svoje kupce, današnji marketing poprimio je neki sasvim novi oblik, u odnosu na onaj tradicionalni.

Edukacija

Autor tog monumentalnog djela je redoviti profesor Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu te gostujući profesor na Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment...

Marketing i prodaja

I dok ATL dugoročno jača tržišnu poziciju, BTL unapređenju prodaje pomaže trenutačno.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.