Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Futurolozi u Zagrebu otkrivaju kako će izgledati budućnost poslovanja

Nakon uspješnog izdanja 2022., za koje je organizator Komunikacijski laboratorij osvojio i dvije međunarodne nagrade, poslovna konferencija Future Tense i ove godine u Zagreb dovodi 7 svjetski cijenjenih futurologa.

Nakon uspješnog izdanja 2022., za koje je organizator Komunikacijski laboratorij osvojio i dvije međunarodne nagrade, poslovna konferencija Future Tense i ove godine u Zagreb dovodi 7 svjetski cijenjenih futurologa. Oni će 10. i 11. svibnja 2023. U Muzeju suvremene umjetnosti govoriti o trendovima koji nas već sutra očekuju u svakodnevnom poslovanju i životu.

Neke od tema koje se svake godine ističu na konferenciji, pa tako i ove, su Sustainable Future, o kojoj će govoriti Gerd Leonhard, Future of Technology, koju predstavlja Nikolas Badminton, američka futurologinja Erica Orange ima predavanje Future of Education, a Future of Leadership predvodi Anders Indset, koji sebe naziva „poslovnim filozofom“. Osim toga, dvoje govornika s kopenhaškog Instituta za studije budućnosti, Sophie Hvitved i Joe-Max Wakim, predstavljaju teme Future of Metaverse, AI and Media te Future of Health and Medicine. Alfons Karabuda u zagrebačkom MSU nosi temu Future of Entertainment and Culture.

Ponosni smo što i ove godine na jednom mjestu okupljamo sve donositelje odluka na lokalnoj, regionalnoj i europskoj razini te tržišne lidere i predstavnike javne uprave te akademske zajednice kojima je u fokusu promišljanje o budućnosti. Vjerujemo kako jedino zajedničkim djelovanjem možemo pozitivno utjecati na društvo. Promišljanje o budućnosti poslovanja, praćenje trendova i prihvaćanje noviteta ključni su za razumijevanje današnjice, ali i društva koje sutra ostavljamo mlađim generacijama“, rekla je Manuela Šola, direktorica PR agencije Komunikacijski laboratorij, organizatora konferencije Future Tense.

Osim predavanja futurologa, 10. i 11. svibnja u MSU bit će održana i radionica o predviđanju i korištenju megatrendova u organizaciji Instituta za studije budućnosti iz Kopenhagena, kao i paneli, predstavljanja inovativnih praksi domaćih i stranih lidera na tržištu, okrugli stolovi, B2B standing talkovi i brojni drugi sadržaji.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.