Booking.com otkriva da bi većina (75%) svjetskih putnika prilikom odabira odredišta za sljedeće putovanje radije putovala u odredište poznato po izvrsnoj hrani i piću. Milenijska generacija najvjerojatnije će kombinirati putovanja i hranu jer 79% putnika između 18 i 34 godine razmišlja o putovanju u odredište koje je poznato po svojoj gastronomskoj ponudi.
Prema prošlogodišnjim podacima Booking.com-a jedan od 10 (8%) ispitanika prošle godine putovali su zbog svoje ljubavi prema dobroj hrani, a 7% zbog ljubavi prema odličnom vinu. Kod mlađe populacije jedna od 10 osoba spaja svoju ljubav prema brzoj, uličnoj hrani s putovanjem dok samo 4% putnika između 55 godina kombinira ljubav prema hrani i putovanje.
Pepijn Rijvers, direktor marketinga Booking.com-a, komentira:
“Gastro putovanja su trend koji sve više raste. Putnici sve više planiraju putovanja inspirirana isprobavanjem novih okusa i mirisa autohtone kuhinje lakše i brže upoznaju lokalnu kulturu. Današnji putnici ne žele samo isprobati luksuznu gastronomsku kuhinju već i isprobati i lokalnu uličnu hranu.
Koristeći više od 118 milijuna autentičnih recenzija na stranicama Booking.com-a lako možemo otkriti najbolje lokacije za gastro pustolovine. Gradovi, kvartovi i skriveni restorani izvan mainstream okvira lako se mogu pronaći zahvaljujući recenzijama naših korisnika.”