Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Gastronomski turizam

Milenijska generacija najvjerojatnije će kombinirati putovanja i hranu.

Booking.com otkriva da bi većina (75%) svjetskih putnika prilikom odabira odredišta za sljedeće putovanje radije putovala u odredište poznato po izvrsnoj hrani i piću. Milenijska generacija najvjerojatnije će kombinirati putovanja i hranu jer 79% putnika između 18 i 34 godine razmišlja o putovanju u odredište koje je poznato po svojoj gastronomskoj ponudi.

Prema prošlogodišnjim podacima Booking.com-a jedan od 10 (8%) ispitanika prošle godine putovali su zbog svoje ljubavi prema dobroj hrani, a 7% zbog ljubavi prema odličnom vinu. Kod mlađe populacije jedna od 10 osoba spaja svoju ljubav prema brzoj, uličnoj hrani s putovanjem dok samo 4% putnika između 55 godina kombinira ljubav prema hrani i putovanje.

Sao Paulo

Pepijn Rijvers, direktor marketinga Booking.com-a, komentira:

“Gastro putovanja su trend koji sve više raste. Putnici sve više planiraju putovanja inspirirana isprobavanjem novih okusa i mirisa autohtone kuhinje lakše i brže upoznaju lokalnu kulturu. Današnji putnici ne žele samo isprobati luksuznu gastronomsku kuhinju već i isprobati i lokalnu uličnu hranu.

Koristeći više od 118 milijuna autentičnih recenzija  na stranicama Booking.com-a lako možemo otkriti najbolje lokacije za gastro pustolovine. Gradovi, kvartovi i skriveni restorani izvan mainstream okvira lako se mogu pronaći zahvaljujući recenzijama naših korisnika.”

Hong Kong


Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Novosti

Pitate se kako ostvariti bilo koji cilj. Što učiniti drukčije?

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.