Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

„Generacija Next“ za IoT digitalne inovacije i znanstvene projekte

Novog naziva i vizualnog identiteta „Generacija Next“, natječaj donira 700.000 kuna u znanja i vještine generacija čije vrijeme tek dolazi.

Četrnaestu godinu zaredom Hrvatski Telekom raspisuje donacijski natječaj čije su prijave krenule 16. svibnja i traju do 16. lipnja. Novog naziva i vizualnog identiteta „Generacija Next“, natječaj donira 700.000 kuna u znanja i vještine generacija čije vrijeme tek dolazi.

Na natječaj mogu se prijaviti obrazovne institucije, neprofitne organizacije i zajednice prijavitelja ili partnerski projekti, i to u dvije kategorije.

Digitalne inovacije uz Internet stvari

U prvoj kategoriji „Digitalne inovacije uz Internet stvari“ tražimo konkretna IoT rješenja koja utječu na lokalnu zajednicu – projekte koji otvaraju novu perspektivu u obrazovanju, zdravstvu, prometu i području šire društvene odgovornosti. Predviđeni broj prihvaćenih projekata je 50 u ukupnom iznosu donacije 400.000 kuna. Izabrani prijavitelji će dobiti donaciju ukupne vrijednosti osam tisuća kuna, kojom osiguravamo kompletnu opremu za realizaciju projekata. Kako bi u fazi realizacije projekta bili što uspješniji, odabrane prijavitelje ćemo voditi kroz cijeli proces natječaja. Uložit ćemo dodatna financijska sredstava u njihovu edukaciju o opremi i edukaciju o izvedbi i implementaciji svojih rješenja.

Istraživački znanstveni projekti

Druga kategorija su istraživački znanstveni projekti, u koje ćemo uložiti 300.000 kuna. Tražimo projekte koji se odnose na nove tehnološke koncepte koji će unaprijediti, olakšati ili omogućiti bržu primjenu tehnologija 5G, Nb IoT, umjetne inteligencije, virtualne ili nadopunjene stvarnosti. Video o donacijskom natječaju možete vidjeti ovdje.

Ovogodišnji donacijski natječaj Generacija Next smo još jače vezali uz naše poslovanje i tehnološke trendove relevantne za budući razvoj društva. Dvije kategorije – inovacije uz IoT te tehnološki koncepti koji će olakšati implementaciju novih rješenja, predstavljaju strateška područja rasta u narednim godinama. Riječ je o područjima koja će biti osnova za sve usluge budućnosti, zbog čega je iznimno bitno da djeca i mladi dobiju priliku stvarati upravo na njima“, poručio je Davor Tomašković, predsjednik Uprave Hrvatskog Telekoma, koji je bio domaćin na današnjem inicijalnom sastanku Povjerenstva, koje će odlučivati o odabranim projektima.

Članovi Povjerenstva su ključni predstavnici akademskog, političkog, društvenog života te poduzetništva: Tome Antičić, državni tajnik u MZIO, Bernard Gršić, državni tajnik SDURDD-a, Maruška Vizek, ravnateljica Ekonomskog instituta u Zagrebu, Goran Kezunović, ravnatelj CARNET-a, Mislav Grgić, dekan FER-a, Zvonimir Guzović, dekan FSB-a, Neven Vrček, dekan FOI-a, Ivica Puljak s FESB-a, Luka Arbus, direktor tvrtke Pet minuta, Damir Sabol, osnivač tvrtke Photomath, Marko Matijević, osnivač portala srednja.hr i mirovina.hr, Paolo Zenzerović iz IRIM-a, Saša Kramar, član Uprave za poslovne korisnike HT-a, Ana Pauzar, direktorica online poslovanja HT-a te Nina Išek Međugorac, direktorica Odjela korporativnih komunikacija HT-a.

Jako sam uzbuđen što sam dio žirija donacijskog natječaja Genercija next. U Hrvatskoj imamo veliki broj djece koja su fantastični inovatori i kroz ovaj natječaj  će njihove ideje, programiranje i inovacije moći doći do izražaja, što je iznimno važno za Hrvatsku i za svijet. Živimo usred četvrte industrijske revolucije i svijet se skroz mijenja  – mi želimo biti dio toga“, poručio je dr.sc. Tome Antičić, državni tajnik u Ministarstvu znanosti i obrazovanja i član Povjerenstva natječaja.

Prijave na natječaj moguće su elektroničkim putem na stranici https://www.generacijanext.hr/donacijski-natjecaj,  a prijavljeni projekti koji ispunjavaju kriterije prolaze odabir stručnog Povjerenstva do 5. srpnja. Primatelji donacija biti će javno objavljeni 9. srpnja na stranici natječaja.

Od pokretanja projekta 2004. godine, donacijskim natječajem Hrvatskog Telekoma s gotovo 10 milijuna kuna podržano je ostvarivanje oko 300 projekata koji su pozitivno doprinijeli različitim segmentima društva.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.