Njemački niskotarifni zrakoplovni prijevoznik Germanwings, prošle je godine u Hrvatskoj prevezao 413.000 putnika, a ove godine, uz novi koncept letenja, planira taj broj povećati za 10 do 15 posto, najavio je danas Germanwingsov direktor za međunarodne odnose s javnošću Andreas Engel.
Germanwings je Lufthansina tvrtka kćer, čiji udio na hrvatskom tržištu raste iz godine u godinu, pa je tako u 2012. godini prevezao 413.000 putnika prema šest odredišta u Hrvatskoj, što je oko pet posto više nego prethodne godine.
Dosad je taj njemački zrakoplovni prijevoznik, koji je započeo s letovima prema Hrvatskoj 2004. godine, prevezao preko 3,2 milijuna putnika na rutama od i prema Hrvatskoj.
Dosad su hrvatska odredišta Germanwingsovih zrakoplova bili Zagreb, Split, Dubrovnik, Pula, Zadar i Rijeka, a krajem ožujka u ponudi će se naći novi letovi – iz Hamburga za Split i Dubrovnik te iz Düsseldorfa za Split, najavio je Engel.
Što se tiče ruta prema Njemačkoj, letjelo se za Köln, Stuttgart, Berlin, Dortmund i Hannover, a nova odredišta su Hamburg i Düsseldorf.
Kompanija je osmislila koncept “novog Germanwingsa” koji sadrži novi vizualni identitet i koncept letanja “a la carte”, koji počinje od 1. srpnja ove godine.
Novost je da će putnici moći kreirati vlastite “pakete” prilagođene osobnim potrebama, a mogu birati od najjeftinijih niskotarifnih paketa bez dodatnih usluga, koji stoje 33 eura, do visokokvalitetnih paketa s mnogo dodatnih sadržaja, koji su skuplji od 100 eura.
“Novi Germanwings” u ponudi će imati tri osnovne kategorije usluga – “Best” koja se odnosi na visokokvalitetne usluge za poslovne putnike i turiste koji vole udobnost prilikom putovanja, “Smart” koja uz zrakoplovnu kartu uključuje određene dodatne usluge, te “Basic” koja predstavlja osnovnu zrakoplovnu kartu po povoljnim cijenama.