Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Gideon Brothers proslavio peti rođendan novim vizualnim identitetom

Gideon Brothers, tvrtka za robotiku i softverska rješenja temeljena na umjetnoj inteligenciji, obilježila je petu godišnjicu od osnivanja, predstavivši tom prigodom novi vizualni identitet i novo ime – Gideon.

Gideon Brothers, tvrtka za robotiku i softverska rješenja temeljena na umjetnoj inteligenciji, obilježila je petu godišnjicu od osnivanja, predstavivši tom prigodom novi vizualni identitet i novo ime – Gideon.

Gideon peti rođendan dočekuje u užurbanim pripremama za predstavljanje nove serije revolucionarnih rješenja kojima će po prvi puta moći automatizirati niz specifičnih operacija rukovanja materijalom. Istovremeno, tvrtka snažno jača svoj danas međunarodni tim, koji se u posljednjih godinu dana udvostručio na 140 zaposlenih u Hrvatskoj, SAD-u i Njemačkoj. Broj zaposlenih nastavit će rasti te tvrtka trenutno ima više od 30 otvorenih pozicija.

“Izuzetno smo ponosni na ono što radimo u Gideonu i zahvalni smo našim zaposlenicima, partnerima, prijateljima i kupcima koji stoje uz nas i podupiru naš rast. Iza našeg novog looka i dalje je ista tvrtka i isti tim – iako smo sada još veći i bogatiji talentom. Jednako smo posvećeni našoj viziji: pomoći čovječanstvu da ostvari eksponencijalni rast kapaciteta globalnih lanaca opskrbe“, kazao je Matija Kopić, suosnivač i glavni izvršni direktor Gideona.

“Naš novi vizualni identitet odražava novu energiju i redefinirani fokus na razvoj najboljih rješenja za specifične, kompleksne izazove naših kupaca. Ovom evolucijom branda želimo bolje komunicirati širinu naše ekspertize i uskladiti je s redefiniranim fokusom i vizijom. Upravo zato, naš novi vizualni identitet je jednostavniji, pristupačniji, nadahnut ljudima i uvijek u pokretu”, pojasnila je Sanja Buterin, direktorica marketinga u Gideonu.

Podsjetimo, širenje aktivnosti razvoja i međunarodnih operacija u Gideonu, praćeno intenzivnim zapošljavanjem, dolazi nakon prošlogodišnje dokapitalizacije Serije A, vrijedne ukupno 32 milijuna USD, kojom je predvodila tvrtka Koch Disruptive Industries.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.