Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

GLAMI koristi umjetnu inteligenciju sličnu ChatGPT-ju za bolje razumijevanje modnih proizvoda

GLAMI koristi tehnologiju strojnog učenja od 2015. godine kako bi kupcima pružio najbolje moguće iskustvo pretraživanja modnih proizvoda.

Moda se značajno razvila u posljednjih nekoliko godina, a njen digitalni dio sada je jedna od tehnološki rastućih industrija u svijetu e-trgovine. Modne internetske platforme nastale su kako bi zadovoljile potrebe potrošača koji žele ostati u trendu, ali također žele imati koristi od automatizacije koju „fizički” svijet nudi godinama. Međutim, s mnoštvom proizvoda u ponudi i tisućama modnih e-trgovina, kupcima može biti izazov pronaći ono što traže na lak i jednostavan način.

Stoga je za organiziranje mode iz fragmentiranih e-shop izvora ključno razumjeti i vizualne i tekstualne informacije o proizvodu. Na ljestvici 14 zemalja vodeće europske modne tražilice GLAMI.group, čiji je dio i GLAMI.hr s 3 milijuna sesija mjesečno, to je moguće učiniti samo automatizacijom. Nadalje, dovoljno visokokvalitetno automatsko katalogiziranje u nijansiranom modnom sektoru može se postići samo uz napredno strojno učenje čovjeka-u-petlji.

GLAMI koristi tehnologiju strojnog učenja od 2015. godine kako bi kupcima pružio najbolje moguće iskustvo pretraživanja modnih proizvoda. Tako danas njegov posvećeni AI tim izrađuje aplikacije kao što su preporuke proizvoda, sličnosti, kategorizacija i još mnogo toga kako bi svakom posjetitelju GLAMI.hr pružio besprijekorno putovanje otkrivanja mode odnosno dao priliku kupcima u Hrvatskoj, ali i modnim e-trgovinama da iskoriste tehnologiju umjetne inteligencije.

Jezični agnostik Merlin: Višejezično AI rješenje

Ključno recentno poboljšanje pozadine (backend) GLAMI platforme bilo je implementacija općenitijeg i učinkovitijeg mehanizma za razumijevanje proizvoda. Novi sustav može gotovo magično raditi na više jezika istovremeno, što mu je dalo ime Language Agnostic Merlin (LAM). LAM-ova arhitektura izrađena o od strane internih stručnjaka i po vlastitoj mjeri koristi moderne tehnologije u obradi prirodnog jezika (sposobnost računala da razumije ljudski jezik) i računalnog vida (sposobnost računala da interpretira slike) za otkrivanje značajki ključnih proizvoda. Na primjer, LAM koristi ključnu tehnologiju zvanu Transformer koja pokreće i omiljeni ChatGPT, a njegove višejezične mogućnosti dovode, između ostalog, do manjeg broja pogrešaka na manjim tržištima, smanjenja broja potrebnih modela strojnog učenja i skraćivanja vremena potrebnog za širenje na nova tržišta, što je značajan cilj za mnoge tvrtke za e-trgovinu.

Koje koristi GLAMI ima od LAM-a

Prepoznavanje značajki proizvoda, kao što su boja, veličina ili model, važno je za kvalitetu kataloga i mnoge nizvodne sustave u GLAMI-ju. Budući da LAM također razumije i hrvatski jezik, GLAMI-jev AI tim pomoću njega je potpuno je rekategorizirao veliki katalog od 700.000 proizvoda u 200+ kategorija proizvoda uključujući, na primjer, podkategorije kao što su mokasine i espadrile.

Time je postotak nekategoriziranih proizvoda smanjen na samo 1%, a istovremeno je smanjena i količina profesionalnog održavanja po standardiziranom svojstvu proizvoda. Osim toga, zahvaljujući raznolikoj obuci, LAM je robusniji, što omogućuje automatizaciju feedova za e-trgovine s izuzetnim proizvodima. LAM se tako sada primjenjuje za prepoznavanje više od 130 značajki proizvoda, poput V-izreza ili cvjetnog uzorka, dok AI tim optimizira korištenje resursa oblaka i temeljnu infrastrukturu.

Budućnost umjetne inteligencije u modi i izvan nje

Industrijske primjene umjetne inteligencije koje vidimo na horizontu su duboko razumijevanje namjera i preferencija kupaca u stilu, funkciji i veličini te inovativna sučelja koja koriste razgovorne ili 3D aspekte, primjerice virtualno isprobavanje odjeće. Na kraju, kako se AI tehnologija nastavlja razvijati, GLAMI očekuje da će se pojaviti još naprednije značajke koje će modnu industriju učiniti još pristupačnijom i ugodnijom za kupce.

GLAMI-jeva uspješna upotreba umjetne inteligencije slične ChatGPT-u služi kao inspiracija za druge tvrtke koje žele proširiti svoj doseg,  a one koje prihvate ove tehnologije u nastajanju bit će na čelu tržišta, mijenjajući način na koji kupujemo i komuniciramo s platformama za e-trgovinu.

GLAMI će stoga svoja znanja i iskustva stečena primjenom strojnog učenja i umjetne inteligencije nastaviti koristiti i dalje razvijati za poboljšanje vlastite platforme, ali i za doprinos AI i open-source zajednici u cjelini.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.