Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

GLAMI preuzima talijanski Stileo i jača svoju poziciju jedne od vodećih europskih modnih tražilica

GLAMI, vodeća europska modna tražilica i Stileo, najveći modni agregator na talijanskom tržištu, udružili su snage početkom godine stvarajući jednu od najvećih platformi za otkrivanje mode u Europi.

GLAMI, vodeća europska modna tražilica i Stileo, najveći modni agregator na talijanskom tržištu, udružili su snage početkom godine stvarajući jednu od najvećih platformi za otkrivanje mode u Europi. S prisutnošću na 14 tržišta, GLAMI i Stileo generiraju više od 500 tisuća mjesečnih narudžbi u svojim povezanim e-trgovinama, a ambicija im je povećati taj broj na milijun.

GLAMI je osnovan 2013. godine u Češkoj kao modna tražilica te je tijekom godina svoju platformu povezao s više od 3200 modnih online trgovina. Zahvaljujući stalnom ulaganju i korištenju umjetne inteligencije, koja vodi do pametne kategorizacije i odabira mode po mjeri svakog pojedinca, GLAMI olakšava otkrivanje mode i kupovinu. Dočekuje više od 40 milijuna posjetitelja mjesečno na 13 tržišta, a korisnici mogu birati između više od 15 milijuna proizvoda i više od 25 tisuća robnih marki.

Stileo je osnovan 2014. godine sa sličnom vizijom – okupljati i organizirati modnu ponudu u “modnoj meki” svijeta, Italiji. Tvrtka je sa sjedištem u Wroclawu u Poljskoj i trenutno zapošljava predani tim od 30 stručnjaka od razvoja poslovanja do marketinga. Talijansko tržište online trgovine brzo je raslo i doseglo 35,6 milijuna korisnika, dok online modna kupnja ostvaruje 26% njegovih prihoda. Stileo je jedna od najvećih web stranica za modnu online trgovinu u Italiji sa 7 milijuna posjetitelja mjesečno, koji mogu otkriti modne proizvode iz više od 220 partnerskih e-trgovina. Među najvažnijim partnerima su Amazon, Farfetch, Escarpe, Luisaviaroma, Mec Shopping i Maxi Sport.

Ján Kešelák – glavni direktor prodaje u GLAMI-ju, Tomáš Hodboď – suosnivač i izvršni direktor GLAMI-ja i Igor Smolny – glavni izvršni direktor Stilea

I GLAMI i Stileo su rasli tijekom godina, pretvarajući se u ključne igrače u modnoj online trgovini na svojim tržištima. Dok je GLAMI uspio steći snažno uporište u srednjoj i istočnoj Europi, Stileo se uspio uspostaviti na vrlo konkurentnom talijanskom tržištu. Kako Stileo postaje dio GLAMI-ja, nastavit će poslovati pod brendom Stileo na talijanskom tržištu, a svoju tehnološku platformu planira integrirati s GLAMI-jem u srpnju.

Neke češke tvrtke u ovoj fazi traže investitora, a ne ulažu. Ponosan sam što GLAMI ide u suprotnom smjeru od rasta akvizicijama. Ovom akvizicijom spojit ćemo snage oba tima u jednu tvrtku s više od 130 zaposlenika. Stvaramo snažan tehnološki tim koji igra važnu ulogu u online trgovini u Europi. Štoviše, omogućit će veću ekonomiju razmjera, još dublju razmjenu znanja, udružene resurse i mnogo jaču pregovaračku moć s oglašivačima i partnerima” , navodi suosnivač i izvršni direktor GLAMI-ja Tomáš Hodboď.

Stileo započinje novo poglavlje jer postaje dio GLAMI-ja. “Oduševljeni smo što smo se pridružili GLAMI-jevoj naprednoj tehnološkoj platformi s najnovijim značajkama i internim proizvodnim i razvojnim resursima. Tijekom proteklih nekoliko godina GLAMI je uložio velika sredstva u implementaciju tehnologija strojnog učenja u svoj tehnološki stog i vidio sjajne rezultate kada su u pitanju personalizirane preporuke proizvoda, sličnosti i skalabilni modeli upravljanja sadržajem. Udruživanjem naših tvrtki, naši talijanski korisnici, kao i partnerske online trgovine uskoro će moći iskoristiti prednosti ovih tehnologija. Nastavljamo s našom misijom postati prvi izbor za talijanske korisnike kada je u pitanju potraga za modom”, kaže Igor Smolny, glavni izvršni direktor Stilea.

Akvizicija nam donosi vrlo iskusan tim s velikim poznavanjem talijanskog tržišta koji će ga nastaviti dalje razvijati. Istodobno, našim trenutnim povezanim online trgovinama omogućuje pristup atraktivnom talijanskom tržištu online trgovine mode. Plan nam je za iduće mjesece prenijeti Stileo na našu tehnološku platformu i dodatno ubrzati rast ovog tržišta. Uzbuđeni smo zbog ovog koraka, koji je u skladu s našom dugoročnom strategijom – izgraditi najbolju i najpriznatiju modnu tražilicu u Europi“, komentirao je Ján Kešelák, glavni direktor prodaje u GLAMI-ju.

Pročitajte još:

Financije

Upravo je pad BDP-a dva kvartala za redom uvriježeni kriterij prema kojemu se određuje je li neko gospodarstvo ušlo u recesiju pa je opravdano...

DOP

Valamar je europski lider na polju održivog turizma, a svojom novom kampanjom „Easy as one, two, tree“ poziva goste da smanje svoj ugljični otisak...

DOP

Eko punionice u 12 prodavaonica dm-a kupcima omogućuju da odgovarajuću bocu pune deterdžentima koji su veganski, ne sadrže sulfate te su 100 posto biorazgradivi...

Poduzeća

Razdoblje je obilježeno dobrim financijskim pokazateljima koji potvrđuju nastavak rasta poslovanja i profitabilnosti.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.