Društvenu mrežu Color pokrenuo je Bill Nguyen, kojeg je proslavila glazbena stranica Lala koju je otkupio Apple. Color je društvena mreža za dijeljenje fotografija, a upravo one trebale bi povezivati korisnike. Servis sam zaključuje koje su fotografije zanimljive korisniku i prikazuje mu ih. Slike se prikazuju po lokacijskom ključu, no uzima se u obzir i ukus pojedinca, što se ‘izračunava’ na temelju ranijih korištenja. Color je poznat i kao mreža bez privatnosti.
Google je sve pratio
Tokom izrade društvene mreže Color, Google je pratio razvoj Nguyenovog projekta, ali i njegov tim te im je prema izvorima Techcrunca ponudio 200 milijuna dolara kako bi postali njegovo vlasništvo. Osnivači su vjerovali u sebe, a kompaniju očito nisu gradili da bi ju prodali prije nego što postigne uspjeh. Nguyen je osigurao je 41 milijun dolara za izradu i financiranje početnog poslovanja, a vrijednost tvrtke procjenjivala se tada na 167 milijuna dolara. Google je glatko odbijen! Od kako je Color krenuo s radom kola su krenula nizbrdo, a tim se ubrzo počeo raspadati. Ubrzo su ga napustili ključni ljudi, Peter Pham i DJ Patila.
Nisu mogli znati…
Odbiti Googleovih 200 milijuna bilo je prilično smjelo, ali možemo reći i opravdano, jer osnivači Colora htjeli su izgraditi nešto revolucionarno i u trenutku kad im je Google ponudio milijune bili su ‘dream team’ pod budnim okom bogatih investitora. Kada bi mogli vratiti vrijeme vjerojatno bi svoj uspjeh gradili na nekim sigurnijim temeljima, možda onim Googleovim.