Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Glovo pokreće nove mogućnosti oglašavanja i integrira sve oglasne usluge u novi odjel: ‘Glovo Ads’

Imajući na raspolaganju alate koje nude ‘Glovo Ads’, veliki multinacionalni brendovi i mali restorani i trgovine moći će ubrzati svoj rast unutar aplikacije i povećati vidljivost među korisnicima.

Glovo, višekategorijska platforma koja nudi pristup velikom izboru proizvoda, objavljuje lansiranje nove mogućnosti oglašavanja i usluge za partnere i brendove, integrirane u novu ponudu – ‘Glovo Ads’.

Dakle, imajući na raspolaganju alate koje nude ‘Glovo Ads’, veliki multinacionalni brendovi i mali restorani i trgovine moći će ubrzati svoj rast unutar aplikacije i povećati vidljivost među korisnicima.

Kroz ‘Glovo oglase’, tvrtka ima za cilj razviti suradnju s brendovima i tvrtkama kako bi ih podržala u širenju njihove publike, izgradnji lojalnosti korisnika i povećanju prodaje unutar aplikacije.

Konkretno, s ‘Glovo Ads’, platforma nudi različite alate za oglašavanje unutar Glovo aplikacije, kao što su: sponzorirana pretraživanja, programski oglasi, stvaranje prilagođenih odjeljaka ili bannera ponuda i promocija. Osim toga, informacije se ažuriraju u stvarnom vremenu, omogućujući robnim markama da vide izvedbu njihovih kampanja, kako bi došli do najrelevantnijih kupaca i zajamčili povrat ulaganja.

U prvoj fazi, globalno, više od 5000 Glovo partnerskih tvrtki i više od 350 brendova iz različitih industrija, od FMCG-a do financijskog sektora, koriste ove alate za provođenje integriranih reklamnih kampanja u aplikaciji i povezivanje sa svojom ciljanom publikom. Među multinacionalnim brendovima koji surađuju s Glovom za in-app oglašavanje u Hrvatskoj je i Coca-Cola HBC Hrvatska.

Naše partnerstvo traje od dolaska Glova na hrvatsko tržište i drago nam je što možemo doprinijeti njegovu rastu. Prednost Glova ujedno je i jedna od temeljnih vrijednosti Coca-Cole HBC – agilan pristup tržištu kako bi se zadovoljile potrebe potrošača. Prisustvo platforme Glovo u sve većem broju gradova vidimo kao njegov brz odgovor na rastuće potrebe potrošača te kao dodatnu vrijednost našoj dugoročnoj suradnji“, izjavila je Ana Petrušić, voditeljica e-maloprodaje u Coca-Coli HBC Adria.

Integracija oglašivačkih rješenja u jednu vertikalu predstavlja daljnji korak u našoj čvrstoj predanosti da postanemo vodeći digitalni partner za sve robne marke, restorane i trgovine koji nam pokažu povjerenje. Kroz Glovo Ads, pružamo širok raspon alata za pomoć ovim markama i tvrtkama u rastu i približavanju svojim kupcima“, rekao je Rodrigo Alier, izvršni direktor Partners & Brands u Glovu.


Pročitajte još:

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Komentari

Viliam Prodan, uspješni poduzetnik, jedan je od naših najboljih rally vozača i višestruki rally prvak Hrvatske.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.