Prema riječima čelnika kompanije Google će sljedeći tjedan objaviti imena partnera s kojima će razvijati nove alate namijenjene tvrtkama koje će za svoju promociju koristiti tu društvenu mrežu.
Product manager na Google plusu Christian Oestlien objavio je na blogu u srijedu na večer kako će se on osobno, menadžer za poslovne profile Dennis Troper i ostatak njihova tima sljedeći tjedan usredotočiti na odabir različitih poslovnih partnera s kojima će testirati alata namijenjene kompanijama, koje je osobno najavio proteklog tjedna.
– S partnerima ćemo komunicirati tokom sljedećeg tjedna, a ubrzo nakon toga izvijestit ćemo tko su oni – tvrdi Oestlien.
– Jedinstveni alat omogućit će tvrtkama detaljne analize i povezivanje s drugim Googleovim alatima, poput AdWordsa – poručili su tada iz Googlea, iako je nekoliko poznatih globalnih brandova poput Forda i portala Mashable izradilo svoje profile.
Kompletna ponuda tvrtkama i brandovima neće biti završena tokom ove godine, jasno su naglasili u Googleu.