Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr
Kako bi detaljno istražio tržište pametnih telefona Google je nedavno naručio istraživanje tržišta od kompanije Ipsos OTX. Ranije smo pisali kako se globalne tehnološke kompanije okreću mobitelima kao novoj brzorastućoj marketinškoj meki, pa tako i vodeća svjetska tražilica želi imati što bolji uvid u ponašanje i navike korisnika smartphonea.

Lifestyle

Google istražio – 40 posto Amerikanaca smartphone koristi i u kupaonici

Kako bi detaljno istražio tržište pametnih telefona Google je nedavno naručio istraživanje tržišta od kompanije Ipsos OTX. Ranije smo pisali kako se globalne tehnološke kompanije okreću mobitelima kao novoj brzorastućoj marketinškoj meki, pa tako i vodeća svjetska tražilica želi imati što bolji uvid u ponašanje i navike korisnika smartphonea.

Googleov Android jedan je od najzastupljenijih operativnih sustava na svijetu, a najnovija Nielsonova istraživanja donijela su mu titulu najpopularnijeg operativnog sustava na tržištu SAD-a.

U svrhu daljnjeg razvoja Google je naručio istraživanje smartphone tržišta od tvrtke Ipsos OTX, kako bi što bolje stekao uvid u ponašanje i navike potrošača – za što koriste smartphone u svakodnevnom životu, što pretražuju, kako reagiraju na mobilne oglase…

Pretraživanje vodi ka potrošnji

Između ostalog, istraživanje je pokazalo kako 93 posto ispitanih smartphone uređaje koristi kod kuće, od čega njih 81 posto surfa internetom, a 77 posto ih koristi i offline aplikacije (igrice, zapisnike…). 72 posto korisnika smartphone upotrjebljava u kombinaciji s drugim medijima. Trećina ispitanih koriste smartphone za vrijeme gledanja televizije. Gotovo polovica ispitanih smartphone koristi u planiranju i upravljanju dnevnim aktivnostima. Iz Googlea ističu kako je 39 posto ispitanih priznalo da smartphone uređaje nose sa sobom u kupaonicu.

Google je posebno zanimalo i korištenje tražilica na pametnim telefonima. Prema rezultatima, devet od deset korisnika pretraživanje putem smartphonea odvelo ja na neki sljedeći korak, od čega je 53 posto njih završilo kupovinom nekog proizvoda. 24 posto korisnika proizvod koji pronađu putem smartphonea, preko njega ga i preporuče, dok njih 53 posto daljnje akcije nastavljaju na računalu.

Smartphone se uvukao u trećinu hrvatskih kućanstava!


Napisao

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Ljudski resursi

Freelance poslovi u digitalnom marketingu nikada nisu bili isplativiji i traženiji nego danas.

Komentari

Vjerojatno široj javnosti nije jasna situacija oko TikToka i zašto SAD “kompliciraju” oko jedne aplikacije.

Marketing i prodaja

Mikroinfluencere se definira kao osobe s manjim, ali izuzetno angažiranim pratiteljima (od 1.000 do 100.000), koji su postali ključan alat za brendove koji žele...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.