Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Google sve prisutniji u promociji hrvatskog turizma

Primjer za to su već lansirane usluge za snalaženje u Hrvatskoj poput Street View i Google Maps, ali i alat Google AdWords koji hotelijerima, iznajmljivačima i drugim pružateljima usluga pomaže vrlo precizno odrediti ciljne skupine, pojedini grad, regiju ili državu

Primjer za to su već lansirane usluge za snalaženje u Hrvatskoj poput Street View i Google Maps, ali i alat Google AdWords koji hotelijerima, iznajmljivačima i drugim pružateljima usluga pomaže vrlo precizno odrediti ciljne skupine, pojedini grad, regiju ili državu

Sve vodeće i najvažnije institucije u hrvatskom turizmu surađuju s tvrtkom Google koja slijedom globalnih trendova i u ovoj godini očekuje nastavak rasta potražnje za njihovim uslugama, posebno manjih i srednjih turističkih tvrtki, i to kao izraz njihovog sve većeg razumijevanja i educiranosti spram digitalnog svijeta i okruženja.

Ističe to uz ostalo u razgovoru za Hinu direktor tvrtke Google za regiju Adriatic Joško Mrndže dodajući kako zadnjih nekoliko godina u hrvatskom turizmu bilježe rast potražnje za Google uslugama, što drži i logičnom posljedicom orijentiranosti turizma prema internetu, a time i Googleu kao globalno vodećoj tražilici.

U turizmu se sve više koriste svi kanali i mediji koje internet pruža, i ne nužno samo oglašavanje, jer i kod većine partnera iz komercijalnog sektora Google funkcionira kao distributivni, prodajni kanal, a oglašavanje je sastavni dio bolje i snažnije pozicioniranosti turističkog proizvoda i usluga, naglašava Mrndže.

To, kao i općenito važnost prisustva na internetu sve više i bolje razumije i hrvatska turistička industrija, kojoj, kako smatra, korištenje Google servisa može puno pomoći u jačanju konkurentnosti kako u promociji tako i kao servis gostima koji su došli u Hrvatsku.

Primjer za to su već lansirane usluge za snalaženje u Hrvatskoj poput Street View i Google Maps, ali i alat Google AdWords koji hotelijerima, iznajmljivačima i drugim pružateljima usluga pomaže vrlo precizno odrediti ciljne skupine, pojedini grad, regiju ili državu gdje se žele oglašavati s vrlo mjerljivim rezultatima i mogućnošću izračuna povratka uloženih investicija.

Mrndže napominje i da prisutnost Hrvatske turističke zajednice (HTZ) kao krovne nacionalne turističke institucije na internetu i svih ostalih sudionika iz komercijalnog sektora pridonosi da ukupna svijest o Hrvatskoj i njenoj ponudi dovodi do bolje prepoznatljivosti na globalnim tržištima.

Kako je internet vrlo dinamičan uz kvalitetnu i relevantnu web stranicu turističkim tvrtkama obveznim preporuča i stalno praćenje trendova, inovacija i ponašanja korisnika, pri čemu iznosi podatke da globalno 70 posto svih turističkih pretraživanja počinje na internetu, od čega 60 posto na tražilicama i to najviše na Googleu, kao i da se do kraja ove godine predviđa da će oko 50 posto svih globalnih spajanja na internet biti putem mobilnog uređaja (smartphone i tableti).

To smatra ujedno i dobrim smjernicama za dalje poteze turističkih tvrtki i institucija, jer dugoročno, kako kaže, neće biti dovoljno samo imati web stranicu nego ju treba prilagoditi i mobilnom formatu pretraživanja.

Prošle su godine na Googleu u kategoriji putovanja zabilježili znatan rast broja upita za Hrvatsku u odnosu na 2011., i to najviše iz Njemačke, Velike Britanije, Poljske, Italije, Austrije i Francuske, a Mrndže vjeruje da će se taj rast ‘guglanja’ za Hrvatskom nastaviti i ove godine, povezujući to s pojačanom online nacionalnom turističkom promocijom HTZ-a i usluga komercijalnog turističkog sektora, ali i ulaskom Hrvatske u EU.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.