Novosti

Google upeterostručio neto dobit – u 4 mjeseca zarada od 1,97 milijarde dolara!

U pozadini borbe za slobodu informacija u Kini, špijuniranja G-mail računa, te medijskih prepucavanja sa Microsoftovim Bingom, Google radi ono što najbolje zna – zarađuje milijarde dolara. Googleovo financijsko izvješće za posljednja tri mjeseca 2009. godine donose nevjerojatne brojke – neto dobit je upeterostručena – na 1,97 milijarde dolara!

U pozadini borbe za slobodu informacija u Kini, špijuniranja G-mail računa, te medijskih prepucavanja sa Microsoftovim Bingom, Google radi ono što najbolje zna - zarađuje milijarde dolara. Googleovo financijsko izvješće za posljednja tri mjeseca 2009. godine donose nevjerojatne brojke - neto dobit je upeterostručena - na 1,97 milijarde dolara!

Prihodi u četvrtom tromjesečju porasli su za 17 posto na 6,67 milijardi dolara, priopćio je internetski gigant. Godišnja dobit tako je narasla za 54 posto i iznosi 6,52 milijarde dolara.

“Izvanredan kraj godine”

– S obzirom na to da se globalno gospodarstvo još uvijek nalazi na početku oporavka, to je izvanredan kraj godine, – kazao je izvršni direktor Googlea Eric Schmidt.

– Ulaskom u 2010. i dalje smo silno optimistični vezano za internet i nastavljamo polako ulagati u tehnološke inovacije, na korist ne samo naših korisnika i klijenata već i šireg weba, – rekao je Schmidt.

On-line marketing u porastu

Ono što bi mogla biti dobra vijest za gospodarstvo i za ostale internetske kompanije činjenica je da je Google zabilježio 13-postotni rast “plaćenih klikova” na oglase postavljene na internetu.

U razdoblju gospodarske krize taj je softverski div strogo kontrolirao potrošnju a sada smatra da je došlo vrijeme za obećanu kupnju novih kompanija ili tehnologija, kazali su dužnosnici.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version