Novosti

Googleovi prihodi rasli 25 posto – tromjesečje vrijedno 2,37 milijardi dolara!

Američki softverski div Google izvijestio je da je u drugom ovogodišnjem tromjesečju ostvario snažan rast prihoda i dobiti, pri čemu je posebno snažan rast zabilježila u novim segmentima poslovanja, poput mobilnog oglašavanja.

Američki softverski div Google izvijestio je da je u drugom ovogodišnjem tromjesečju ostvario snažan rast prihoda i dobiti, pri čemu je posebno snažan rast zabilježila u novim segmentima poslovanja, poput mobilnog oglašavanja.

Tvrtka je priopćila da je u drugom tromjesečju zabilježila prihode u visini 6,82 milijarde dolara, što je 24 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.

Operativna dobit iznosila je 2,37 milijardi dolara, u usporedbi s 1,87 milijardi dolara ostvarenih u drugom tromjesečju 2009.

Snažan rast dobiti

– Google je imao snažno tromjesečje, – kazao je izvršni direktor Erik Schmidt.

– Solidan rast našeg temeljnog poslovanja i također snažan rast naših novih segmenata rezultirali su 24-postotnim rastom prihoda na godišnjoj razini.

Pola prihoda izvan SAD-a

– Zabilježili smo rast u svim ključnim proizvodnim područjima, zahvaljujući tome što sve više tradicionalnih oglašivača prihvaća pretraživačko oglašavanje dok veliki oglašivači pojačano provode integrirane kampanje koje obuhvaćaju i pretraživački, prikazivački i mobilni segment, – zaključio je Schmidt

Tvrtka je priopćila da je 52 posto prihoda ostvarila izvan SAD, u usporedbi s prošlogodišnjih 53 posto. Google sada globalno zapošljava 21.805 ljudi, u usporedbi s 20.621 zaposlenih na puno radno vrijeme krajem prvog tromjesečja.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version