Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Gorski kotar – turistički sjajna prošla godina je novi rekord

Za Gorski kotar prošla je godina bila turistički sjajna s postavljenim novim rekordom jer je premašio 2019. godinu po gotovo svim statističkim pokazateljima.

Za Gorski kotar prošla je godina bila turistički sjajna s postavljenim novim rekordom jer je premašio 2019. godinu po gotovo svim statističkim pokazateljima.

Ostvareno je 16,25% više noćenja i 10,35% više dolazaka u odnosu na rekordnu 2019. godinu. Od ukupnog broja noćenja domaći posjetitelji generirali su 61% noćenja u prošloj godini. Što se tiče emitivnih tržišta zamjetno je povećanje interesa posjetitelja, poglavito iz Njemačke koji su ostvarili 34,14% više noćenja u odnosu na 2019. godinu, kao i iz Nizozemske s gotovo 30% više ostvarenih noćenja u odnosu na promatrani period. I dalje su, uz domaće tržište, Njemačku i Nizozemsku, glavna tržišta Italija i Slovenija, a s ulaskom u Schengen i pojačanje vidljivosti očekuje se daljnji rast noćenja stranih posjetitelja. Ujedno povećan je i prosječan broj dana boravka u destinaciji za 11% u odnosu na 2019. godinu, a najduže u destinaciji borave strani posjetitelji. 

Objekti u domaćinstvima bilježe 43,5% više noćenja

Odlične rezultate ostvarili su objekti u domaćinstvima koji bilježe 43,5% više noćenja i 52,73% više dolazaka u odnosu na 2019. godinu. Dakako, po svim parametrima je premašena i 2021. godina, no referentna je za usporedbu bila 2019. godina i vrijeme prije korone. Valja spomenuti kako posjetitelji najčešće biraju kuće za odmor i smještajne kapacitete viših kategorija. Nadalje, statistike i dojmovi posjetitelja dokazuju kako je destinacija idealna za potpuni odmak od užurbane svakodnevice, a udaljenost svega 20-tak minuta vožnje od prvih morskih destinacija dakako je prednost s kojom se malo koja europska planinska destinacija može pohvaliti.

Privlačni investitorima

Vidljiva su ulaganja u povećanje smještajnih kapaciteta i kvalitetu pružene usluge kroz sve turističke segmente, što je generiralo odlične rezultate. U ovoj godini stavit ćemo naglasak na daljnje jačanje promocije prema emitivnim tržištima, dakako uz njegovanje domaćeg koji prepoznaje vrijednosti destinacije i traži tijekom svog zasluženog odmora istinski odmak od stresnih utjecaja“, naglasio je Petar Hrg, direktor Turističke zajednice Gorskog kotara. Dodaje kako su destinacijski iznimno privlačni investitorima, što će doprinijeti daljnjem turističkom razvoju neodoljivog goranskog kraja. Primarno se ulaže u smještajne kapacitete viših kategorija.

U planu rada Ureda TZ-a i dalje je staviti naglasak na sustavno upravljanje kvalitetom i promociju, daljnju revitalizaciju planinarsko-pješačkih staza, unapređenje gastronomije, pozicioniranje ključnih događanja, ravnomjerno osnaživanje vidljivosti svih jedinica lokalne samouprave.

Optimizirat će se procesi, pa se tako uz eVisitor iznajmljivačima planira osigurati i mVisitor, mobilna aplikacija koja će omogućiti brzu i jednostavnu prijavu gostiju. Planira se daljnja nadogradnja aplikacije Visit Gorski kotar s jedinstvenom ulaznicom za konzumaciju atrakcija kroz cijelu destinaciju te će se razviti nova turistička propozicija za tržišta kako bi se povećao broj noćenja i izvan glavnih sezona, ljetne i zimske.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.