Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Gotovo 70% građana kupuje proizvode na sniženju

sniženje
pixabay.com

“Prema nekim analizama svaki treći proizvod proda se na promociji i na akcijskoj cijeni”, istaknula je pomoćnica direktorice Sektora za trgovinu Hrvatske gospodarske komore Tomislava Ravlić.

Kaže i kako su potrošači postali racionalniji i sve osjetljiviji na cijenu koja postaje ključna pri donošenju odluke o kupnji. “Prilikom kupnje vode računa i o omjeru cijene i kvalitete”, objašnjava Ravlić koja predviđa i rast trgovine na malo tijekom ljetnog sezonskog sniženja.

Promotivni leci najvažniji su kanal komunikacije trgovaca s kupcima, a proučava ih 75% kupaca. “Oko 76% kupaca planira što će kupiti, 69% njih proizvode kupuje na akcijama, a da bi obavili kupnju obiđu prosječno gotovo tri prodavaonice”, zaključuje Ravlić.

Inače, prema Pravilniku o uvjetima i načinu provođenja sezonskog sniženja, a sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, ljetno sezonsko sniženje započinje od 1. srpnja i trajat će maksimalno 60 dana. U okviru sezonskog sniženja, redovna cijena i nova snižena cijena iskazuju se jasno, vidljivo i čitljivo. Bitno je naglasiti i da ukoliko u razdoblju sezonskog sniženja nisu prodani svi proizvodi, trgovac može nastaviti s prodajom proizvoda po sniženoj cijeni sve do isteka zaliha.

Pročitajte još:

Poduzeća

U Vodotehnici sada možete odabrati artikle snižene od 25% pa sve do 70% bez obzira na način plaćanja.

Edukacija

Našim čitateljima odobravamo 10% popusta na kotizaciju na online interaktivnu radionicu.

Ekonomija

Popust od 10 posto na ukupnu kupnju koji umirovljenici mogu jedan dan u mjesecu iskoristiti u Konzumu ovaj će mjesec moći za njih iskoristiti...

Novosti

I prije stupanju na snagu Pravilnika o ambalaži i otpadnoj ambalaži, SPAR Hrvatska spreman je prilagoditi cijene pojedinih pakiranja mlijeka i mliječnih proizvoda. Cijene...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.