Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Turizam

Gourmet Authentic, novi je brend obiteljskih i malih hotela

Autentična jela, sezonske namirnice, zero waste koncept, zadovoljni gosti, ali i zaposlenici, sve to podrazumijeva održiva gastronomija, koncept za koji su se odlučili u Nacionalnoj udruzi obiteljskih i malih hotela.

Na pari na loncu u kojem kuhamo blitvu, istovremeno kuhamo i mola, a u vodi od blitve kuhamo rižot, započeo je priču na konferenciji o održivoj gastronomiji obiteljskih malih hotela u šibenskom Interpretacijskom centru Civitas Sacra vlasnik Pelegrinija Rudi Štefan.

„Je li održiva gastronomija nužnost ili trend?“, zapitao se ovaj poznati šibenski chef i odmah odgovorio kako misli da je i jedno i drugo na sreću svih onih koji je već godinama primjenjuju u hotelima i restoranima. Među njima je najveći dio obiteljskih i malih hotela, od kojih su mnogi najprije bili vrhunski restorani.

Da gosti sve više pažnje posvećuju kvaliteti i porijeklu hrane potvrdio je chef Vile Rova Marin Pleše. Njegovim dolaskom ovaj mali obiteljski hotel u Malinskoj na Krku promijenio je koncept poslovanja, servira se à la carte doručak i večera, a mladi je chef kreirao i degustacijski menu Most temeljen na sezonskim lokalnim namirnicama.

Vlasnik poznatog hotela San Rocco u Brtonigli Tullio Fernetich predstavio je svoj koncept održive gastronomije. Njegov je hotel od otvaranja omiljena gurmanska oaza koja nudi najbolje od Istre, a sami proizvode maslinovo ulje.

Tradicija zelenog i održivog poslovanja

„Obiteljski i mali hoteli baštine tradiciju zelenog i održivog poslovanja bilo da sami proizvode kvalitetnu hranu i vina ili namirnice nabavljaju s lokalnih OPG-ova i od lokalnih proizvođača te tako potiču razvoj malih ekonomija u svom okruženju i na najbolji način promoviraju proizvode direktno turističkom tržištu. S ponosom mogu istaknuti da su restorani brojnih članova naše udruge među najboljima u Hrvatskoj i okruženju i zaslužni su što gosti sve više prepoznaju našu zemlju kao atraktivnu eno-gastro destinaciju“, poručio je predsjednik Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela Šime Klarić i najavio novi brend Gourmet Authentic za članove koji nude vrhunsku održivu gastronomiju.

Za reforme upravljanja turizmom 1,3 milijarde eura

Veseli me što smo ove godine raspravljali o važnosti održive gastronomije, na koju smo stavili poseban fokus i kroz naše strateške dokumente – Strategiju razvoja održivog turizma do 2030. godine, ali i kroz Nacionalni plan razvoja održivog turizma. Zadovoljstvo je što su nam upravo obiteljski i mali hoteli, kao i naši chefovi i ugostitelji, partneri u provođenju reforme upravljanja turizmom za koju je Vlada RH do 2030. godine osigurala rekordan iznos sredstava – gotovo 1,3 milijardi eura“, istaknula je na konferenciji ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić rekao je kako je održivost u turizmu jedan je od osnovnih preduvjeta dugoročnog poslovanja dok je gastronomija ono po čemu je naša zemlja sve zanimljivija u globalnim okvirima.

Važan doprinos imaju mali i obiteljski hoteli koji u sklopu svojih jelovnika potiču korištenje autohtonih i kvalitetnih lokalnih sastojaka te time svojim gostima približavaju gastronomsku kulturu destinacije u kojoj borave. Na ovaj način potiče se suradnja s lokalnim poljoprivrednicima i dobavljačima te se prednost daje ekološki uzgojenoj, sezonskoj i domaćoj namirnici koju gosti sve više traže i žele“, izjavio je Staničić.

Gradonačelnik Šibenika Željko Burić istaknuo je kako se u središtu ovog grada otvara sve veći broj heritage i boutique obiteljskih i malih hotela koji rade 12 mjeseci u godini i koji su gradu vratili živost, ljude, mogućnost komunikacije i šetnje kroz grad.  

U sklopu projekta zelenog poslovanja obiteljski i mali hoteli od prošle godine dodjeljuju Eco zeleni certifikat koji ovisno o stupnju zadovoljenja strogih kriterija može biti srebrni, zlatni i platinasti. Na konferenciji u Šibeniku dodijeljeno je 12 novih certifikata – srebrne su dobili hoteli Degenija, Hani, Vila Conte, Štacija, Puteus Palace, Villa Telenta, Glavović, Zlatna Vala, dok su zlatne dobili hoteli Vila Rova, i Borovnik te dva istarska hotela koja su do sada bili srebrni –  Stancija 1904 i San Rocco. 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.