Čvrsto vjerujući kako njihovo poslovanje može doprinijeti pozitivnoj promjeni kod svakog čovjeka, njegovim prehrambenim navikama, ali i prema planeti Zemlji, Ivana i Ned Stavljenić su prije deset godina krenuli u „zelenu“ proizvođačku priču. Proizvodeći i nudeći kvalitetne organske i nutritivno bogate proizvode, vjeruju da potiču zdravije, individualne izbore te doprinose pozitivnoj revoluciji na osobnoj i globalnoj razini.
Tako je prije 10 godina nastao brand Liquid Sun koji se nalazi u ljekarnama, biljnim ljekarnama, bio&bio trgovinama i specijaliziranim trgovinama zdrave hrane kao i putem web shopova. 2014. godine su proširili liniju proizvoda na Green&More krem medove, a 2017. godine razvili su i liniju sirovih aktiviranih kolačića, krekere te uskoro završavaju o liniju granola, kao i polugotovih smoothie napitaka.
Njihova premisa je razvoj pozitivnog poslovanja u svim fazama proizvodnog procesa i kroz odnose s ljudima: članovima tima i poslovnim partnerima. Iznimno vrednuju i njeguju kvalitetu, kontinuirano ulažu u istraživanje, razvoj, a važna nota im je i edukaciju svakog zaposlenika, sve to uz korištenje modernih saznanja i tehnologija, ali koriste i tradicijske vrijednosti poslovanja i kvalitete življenja te poticanje, poštivanje i uvažavanje rasta i razvoja. Takav cjelovit pristup poslovanju u konačnici rezultira kvalitetnim proizvodima (novim ili unapređenjem formulacija postojećih) prisutnih lokalno i internacionalno. Sve to potkrepljeno je i prestižnim certifikatima: Gluten free, organic, Vegan, Halal, a u tijeku je i implementacija KOSHERA, kao i normi FSSC 22000 i ISO 9001:2015.
Ono što je iznimno u ovoj kompaniji je to da se Liquid Sun radi od organski uzgojenog lista mlade zelene pšenice uzgojene na poljima u okolici Plitvica: od sjemena do finalnog proizvoda. Ostale sirovine nabavljaju od provjerenih i certificiranih dobavljača, pa tako med nabavljaju od ugovornog dugogodišnjeg partnera pčelara s obronaka Ivančice, pistacio iz Sicilije, bademe iz Španjolske, jagode i borovnice od izvrsnog dobavljača u Poljskoj…
U ovom trenutku izvoz im iznosi 30% prometa, a izvoze u Makedoniju, Bugarsku, otvorili su i Njemačku, otvaraju Veliku Britaniju, a u tijeku su razgovori i s Katarom i Emiratima.
Nakon završenog Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, desetak godina je radila u građevinskom i sektoru energetike. Danas je vlasnica i urednica četiri portala. Bavi se i društveno odgovornim poslovanjem te je članica udruge Mogu sve čiji je cilj promicanje i inkluzija osoba s invaliditetom u društvo.