Ekonomija

Green&More: Certifikati kruna desetogodišnjeg poslovanja

Green&More u ovom trenutku izvoz 30% prometa, a izvoze u Makedoniju, Bugarsku, otvorili su i Njemačku, otvaraju Veliku Britaniju, a u tijeku su razgovori i s Katarom i Emiratima.

Čvrsto vjerujući kako njihovo poslovanje može doprinijeti pozitivnoj promjeni kod svakog čovjeka, njegovim prehrambenim navikama, ali i prema planeti Zemlji, Ivana i Ned Stavljenić su prije deset godina krenuli u „zelenu“ proizvođačku priču. Proizvodeći i nudeći kvalitetne organske i nutritivno bogate proizvode, vjeruju da potiču zdravije, individualne izbore te doprinose pozitivnoj revoluciji na osobnoj i globalnoj razini.

Tako je prije 10 godina nastao brand Liquid Sun koji se nalazi u ljekarnama, biljnim ljekarnama, bio&bio trgovinama i specijaliziranim trgovinama zdrave hrane kao i putem web shopova. 2014. godine su proširili liniju proizvoda na Green&More krem medove, a 2017. godine razvili su i liniju sirovih aktiviranih kolačića, krekere te uskoro završavaju o liniju granola, kao i polugotovih smoothie napitaka.

Njihova premisa je razvoj pozitivnog poslovanja u svim fazama proizvodnog procesa i kroz odnose s ljudima: članovima tima i poslovnim partnerima. Iznimno vrednuju i njeguju kvalitetu, kontinuirano ulažu u istraživanje, razvoj, a važna nota im je i edukaciju svakog zaposlenika, sve to uz korištenje modernih saznanja i tehnologija, ali koriste i tradicijske vrijednosti poslovanja i kvalitete življenja te poticanje, poštivanje i uvažavanje rasta i razvoja. Takav cjelovit pristup poslovanju u konačnici rezultira kvalitetnim proizvodima (novim ili unapređenjem formulacija postojećih) prisutnih lokalno i internacionalno. Sve to potkrepljeno je i prestižnim certifikatima: Gluten free, organic, Vegan, Halal, a u tijeku je i implementacija KOSHERA, kao i normi FSSC 22000 i ISO 9001:2015.

Ono što je iznimno u ovoj kompaniji je to da se Liquid Sun radi od organski uzgojenog lista mlade zelene pšenice uzgojene na poljima u okolici Plitvica: od sjemena do finalnog proizvoda. Ostale sirovine nabavljaju od provjerenih i certificiranih dobavljača, pa tako med nabavljaju od ugovornog dugogodišnjeg partnera pčelara s obronaka Ivančice, pistacio iz Sicilije, bademe iz Španjolske, jagode i borovnice od izvrsnog dobavljača u Poljskoj…

U ovom trenutku izvoz im iznosi 30% prometa, a izvoze u Makedoniju, Bugarsku, otvorili su i Njemačku, otvaraju Veliku Britaniju, a u tijeku su razgovori i s Katarom i Emiratima.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version