Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Grizli komunikacije izvoze svoje usluge na austrijsko, češko i slovačko tržište

Brojke agenciji Grizli komunikacije svakako idu u prilog – 2017. godine je zabilježen rast poslovanja od 43 % u odnosu na prethodnu, 2016. godinu.

Japanski proizvođač automobilskih guma Yokohama za digitalno komuniciranje svog brenda na tržištu Austrije, Češke i Slovačke angažirao je zagrebačku agenciju Grizli komunikacije. Ovaj uspjeh domaće agencije među konkurentskim agencijama zapadne Europe rezultat je dvogodišnje suradnje s Yokohamom na tržištima u Hrvatskoj i BiH.

„Iznimno smo ponosni na širenje suradnje s tržišnim gigantom poput Yokohame. Ovaj uspjeh je rezultat kvalitete i strateškog pristupa svakom obliku komunikacije kojima se vodimo u radu za naše klijente.“ – izjavio je managing direktor Grizli komunikacija Tomislav Čehulić.

Agencija Grizli komunikacije na tržištu je prisutna šest godina, a njezina komparativna prednost ističe se u pružanju 360° komunikacijskih usluga za klijente, što podrazumijeva vođenje odnosa s javnošću i komunikacije na društvenim mrežama, kreiranje online kampanja, kreativnih oglašivačkih koncepata, gerilsko oglašavanje, dizajn i organizaciju evenata.

„Yokohama u svakom segmentu traži pouzdane partnere, a širenje suradnje s Grizli komunikacijama je logičan slijed nakon rezultata koje su ostvarili svojim komunikacijskim pristupom u Adria regiji.“ -zaključio je Helmut Wieser, General Manager Yokohama Austrije.

Brojke agenciji Grizli komunikacije svakako idu u prilog – 2017. godine je zabilježen rast poslovanja od 43 % u odnosu na prethodnu, 2016. godinu. Iz agencije pojašnjavaju da je takav porast rezultat 360° komunikacijskog koncepta, nastalog kao odgovor na potražnju tržišta za rješenjima koje objedinjuju sve platforme i strategije komuniciranja, a koji klijentima osobito odgovora jer dobivaju sve usluge na jednom mjestu. Osim toga, agencija Grizli komunikacije unazad godinu dana je dodatno ojačala svoj digitalni odjel, kako bi nadogradila svoju ponudu i zadovoljila potrebe klijenata.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.