Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Groupon – američka kompanija koja je preskočila Kineski zid

Google i Facebook, dvije najpoznatije tehnološke kompanije ruše sve barijere, iz dana u dan povećavaju broj korisnika i milijuna na računima, no jedno im još nije uspjelo – osvojiti neprocjenjivo vrijedno, brzorastuće kinesko tržište. Suprotno njima, tvrtka koju su američki mediji proglasili najbrže rastućom kompanijom ikada, uspjela je upravo to…

Google i Facebook, dvije najpoznatije tehnološke kompanije ruše sve barijere, iz dana u dan povećavaju broj korisnika i milijuna na računima, no jedno im još nije uspjelo – osvojiti neprocjenjivo vrijedno, brzorastuće kinesko tržište. Suprotno njima, tvrtka koju su američki mediji proglasili najbrže rastućom kompanijom ikada, uspjela je upravo to…

O Grouponu smo ranije pisali na Profitiraj, no za one koji ne znaju ono o čemu je riječ – Groupon je začetnik revolucionarnog marketinškog oblika koji mahom osvaja svijet. Riječ je o grupnoj kupovini, revolucionarnom obliku marketinga već neko vrijeme prisutnom i na hrvatskom tržištu. Vjerojatno ste čuli za Kolektivu, Kupime ili Trebamto. Svi ti servisi preslike u američkog Groupona.

Nije pomogla ni Bijela kuća

Upravo taj Groupon, kompanija koju su američki poslovni i tehnološki portali proglasili najbrže rastućom kompanijom na svijetu uspijeva ono o čemu ostali tehnološki giganti sanjaju – biti u dobrim odnosima s konzervativnim Kinezima.

Google, koji je za preuzimanje Groupona nedavno ponudio šest milijardi dolara pa naišao na veliko NE, bitku za kinesko tržište vodi već duže vrijeme, a u toj tržišnoj utakmici nije im pomogla ni snažna potpora Bijele kuće. Poznato je i kako se Mark Zuckerberg nalazio na večerama s kineskim tehnološkim liderima, no do današnjih dana ni Facebook ni Google nisu pronašli put. Ali Groupon jeste!

Groupon i Tencent

Groupon se udružio s jednom od najvećih tehnoloških kompanija u Kini – Tencent. Udruženi, pokrenuli su Gaopeng, portal za grupnu kupovinu koji će za početak nuditi dnevne ponude na području Pekinga i Šangaja i planirati razvoj na ostale kineske mega gradove.

Tencet nije prva internetska kompanija koja je iskoristila ogromnu bazu korisnika za pokretanje grupne kupovine. Oak Pacific Interactive posjeduje najveću socijalnu mrežu u Kini – RenRen. Na temelju svojih 150 milijuna korisnika pokrenuli su portal Nuomi, specijaliziran za grupnu kupovinu.

Svi bi u Kinu

Mnoge tehnološke kompanije iskazuju velik interes za pokretanjem grupne kupovine u Kini, a tu su i neke medijske kuće poput Mediabrandsa.

Osim što predstavlja revolucionaran oblik online marketinga, Groupon je prihvatljiv je i u najmnogoljudnijem svjetskom gospodarstvu, za razliku od, recimo Facebooka. Udružen s Tencetom vjerojatno će uzeti velik dio kolača na kineskom tržištu.

Mediji su ga već proglasili najbrže rastućom kompanijom, a sada ostaj vidjeti koliko će narasti.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.