Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Grupacija De Rigo bilježi rast prihoda

conor agencija

Tvrtka De Rigo d.d. je vodeća svjetska grupacija u području dizajna, prodaje i distribucije visokokvalitetnih sunčanih i dioptrijskih okvira. Grupacija upravlja velikim brojem brendova (uključujući i vlastite brendove kao što su Lozza, Police i Sting te zakupljene brendove poput Blumarine, Carolina Herrera, Chopard, Escada, Furla, Lanvin, Loewe, Momo Design, Orla Kiely, Tous, Victor Hugo i Zadig&Voltaire). Putem razgranate veleprodajne mreže tvrtke De Rigo Vision d.d. proizvodi grupacije se distribuiraju u 80 država – posebice u europske, azijske te države Sjeverne i Južne Amerike, preko 13 tvrtki i više od 100 neovisnih distributera.

Grupacija je također jedan od najvažnijih igrača u području maloprodaje pomagala za oči budući da u svojem vlasništvu ima lance General Optica (Španjolska), Mais Optica (Portugal), Opmar Optik (Turska) te udio u lancima Boots Opticians (Ujedinjeno Kraljevstvo) i Sewon ITC (Koreja).

Upravni odbor odobrio je nacrt proračuna za 2014. godinu u kojoj se nastavio pozitivan trend rasta zahvaljujući kojem je grupacija De Rigo ostvarila porast prihoda, dobiti i pozitivnu neto financijsku poziciju.

Rast od 4 % u 2014. g. prema tečajnom paritetu omogućio je grupaciji da potvrdi rekordne rezultate koje je ostvarila prošle godine.

Konsolidirani ukupni prihod prema trenutnom tečaju povećao se za 2,8 % i iznosi 375,5 milijuna eura u odnosu na ukupni prihod od 365,3 milijuna eura koji je ostvaren u 2013. godini.

Vrijednost EBITDA-a (zarada prije kamata, oporezivanja, deprecijacije i amortizacije), koja se izračunava dodavanjem operativne dobiti i amortizacije, povećala se za 18,0 % i iznosi 33,4 milijuna eura u odnosu na njezinu vrijednost od 28,3 milijuna eura koja je ostvarena u 2013. godini. Navedena vrijednost predstavlja udio od 8,9 % u dobiti. Porast operativnoga rezultata ostvaren je isključivo zahvaljujući snažnom doprinosu lanca General Optica koji je rezultat provedbe postupka cjelokupnog restrukturiranja dovršenoga tijekom godine i promjene trgovinske politike odjela maloprodaje. Odjel veleprodaje ostvario je istu razinu profitabilnosti kao prošle godine

Operativna dobit povećala se za 61,6% i iznosi 18,4 milijuna eura u odnosu na dobit od 11,4 milijuna eura koja je ostvarena u 2013. godini. Porast je postignut zahvaljujući prvenstveno pozitivnom poslovanju odjela maloprodaje.

Neto dobit grupacije povećala se i iznosi 12,9 milijuna eura u odnosu na dobit od 1,9 milijuna eura koja je ostvarena u 2013. godini.

Na dan 31. prosinca 2014. godine neto financijska pozicija grupacije De Rigo bila je pozitivna u vrijednosti od 43 milijuna eura u odnosu na njezinu vrijednost od 13,4 milijuna eura koja je ostvarena na kraju 2013. godine. Poboljšanje financijske pozicije predstavlja isključivo rezultat novčanog toka koji je ostvario operativni menadžment u iznosu od 28,6 milijuna eura u odnosu na 13,7 milijuna koji su ostvareni prošle godine nakon ulaganja u vrijednosti od 7,7 milijuna eura u odnosu na 9,6 milijuna eura koji su uloženi u 2013. godini.

Poboljšanje prodajnih rezultata odjela maloprodaje u Španjolskoj zajedno s konsolidacijom rezultata odjela veleprodaje i širenja maloprodaje na turskom tržištu – izjavio je Ennio De Rigo, glavni direktor grupacije De Rigo – omogućava nam ostvarivanje čvrstog rasta u 2015. godini. Zahvaljujući financijskoj stabilnosti grupacije možemo odgovoriti na promjene u gospodarstvu i pokrenuti nove projekte čijom provedbom ćemo ostvariti rast u narednim godinama.”


Pročitajte još:

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.