Tvrtka De Rigo d.d. je vodeća svjetska grupacija u području dizajna, prodaje i distribucije visokokvalitetnih sunčanih i dioptrijskih okvira. Grupacija upravlja velikim brojem brendova (uključujući i vlastite brendove kao što su Lozza, Police i Sting te zakupljene brendove poput Blumarine, Carolina Herrera, Chopard, Escada, Furla, Lanvin, Loewe, Momo Design, Orla Kiely, Tous, Victor Hugo i Zadig&Voltaire). Putem razgranate veleprodajne mreže tvrtke De Rigo Vision d.d. proizvodi grupacije se distribuiraju u 80 država – posebice u europske, azijske te države Sjeverne i Južne Amerike, preko 13 tvrtki i više od 100 neovisnih distributera.
Grupacija je također jedan od najvažnijih igrača u području maloprodaje pomagala za oči budući da u svojem vlasništvu ima lance General Optica (Španjolska), Mais Optica (Portugal), Opmar Optik (Turska) te udio u lancima Boots Opticians (Ujedinjeno Kraljevstvo) i Sewon ITC (Koreja).
Upravni odbor odobrio je nacrt proračuna za 2014. godinu u kojoj se nastavio pozitivan trend rasta zahvaljujući kojem je grupacija De Rigo ostvarila porast prihoda, dobiti i pozitivnu neto financijsku poziciju.
Rast od 4 % u 2014. g. prema tečajnom paritetu omogućio je grupaciji da potvrdi rekordne rezultate koje je ostvarila prošle godine.
Konsolidirani ukupni prihod prema trenutnom tečaju povećao se za 2,8 % i iznosi 375,5 milijuna eura u odnosu na ukupni prihod od 365,3 milijuna eura koji je ostvaren u 2013. godini.
Vrijednost EBITDA-a (zarada prije kamata, oporezivanja, deprecijacije i amortizacije), koja se izračunava dodavanjem operativne dobiti i amortizacije, povećala se za 18,0 % i iznosi 33,4 milijuna eura u odnosu na njezinu vrijednost od 28,3 milijuna eura koja je ostvarena u 2013. godini. Navedena vrijednost predstavlja udio od 8,9 % u dobiti. Porast operativnoga rezultata ostvaren je isključivo zahvaljujući snažnom doprinosu lanca General Optica koji je rezultat provedbe postupka cjelokupnog restrukturiranja dovršenoga tijekom godine i promjene trgovinske politike odjela maloprodaje. Odjel veleprodaje ostvario je istu razinu profitabilnosti kao prošle godine
Operativna dobit povećala se za 61,6% i iznosi 18,4 milijuna eura u odnosu na dobit od 11,4 milijuna eura koja je ostvarena u 2013. godini. Porast je postignut zahvaljujući prvenstveno pozitivnom poslovanju odjela maloprodaje.
Neto dobit grupacije povećala se i iznosi 12,9 milijuna eura u odnosu na dobit od 1,9 milijuna eura koja je ostvarena u 2013. godini.
Na dan 31. prosinca 2014. godine neto financijska pozicija grupacije De Rigo bila je pozitivna u vrijednosti od 43 milijuna eura u odnosu na njezinu vrijednost od 13,4 milijuna eura koja je ostvarena na kraju 2013. godine. Poboljšanje financijske pozicije predstavlja isključivo rezultat novčanog toka koji je ostvario operativni menadžment u iznosu od 28,6 milijuna eura u odnosu na 13,7 milijuna koji su ostvareni prošle godine nakon ulaganja u vrijednosti od 7,7 milijuna eura u odnosu na 9,6 milijuna eura koji su uloženi u 2013. godini.
„Poboljšanje prodajnih rezultata odjela maloprodaje u Španjolskoj zajedno s konsolidacijom rezultata odjela veleprodaje i širenja maloprodaje na turskom tržištu – izjavio je Ennio De Rigo, glavni direktor grupacije De Rigo – omogućava nam ostvarivanje čvrstog rasta u 2015. godini. Zahvaljujući financijskoj stabilnosti grupacije možemo odgovoriti na promjene u gospodarstvu i pokrenuti nove projekte čijom provedbom ćemo ostvariti rast u narednim godinama.”