Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Grupacija Kofola Group na valu rasta

Prihodi grupacije Kofola u 2018. godini veći su za 2,2% u odnosu na 2017. godinu, EBITDA je povećana za 6,4%, a EBIT za 15,3%.

Prihodi grupacije Kofola u 2018. godini veći su za 2,2% u odnosu na 2017. godinu, EBITDA je povećana za 6,4%, a EBIT za 15,3%. Prodaja je porasla u Češkoj, Slovačkoj i Adriatic regiji. Kofolin pozitivan ekonomski rezultat zadržao se unatoč vrlo teškom stanju na poljskom tržištu, gdje je donedavno Kofola poslovala s tvrtkom Hoop Polska. Tu je tvrtka Kofola prodala u ožujku 2019. godine, a ostat će prisutna na poljskom tržištu zahvaljujući tvrtki Premium Rosa, proizvođaču voćnih i biljnih sokova.

Prodaja grupacije, isključujući brojke Hoop Polske, porasla je za 7,2% u odnosu na isto razdoblje prošle godine (bez nedavne akvizicije za 4,1%). Povećanje EBITDA-e potaknuto je vrlo pozitivnim rezultatom u Češkoj Republici koji je uglavnom rezultat povećanog obujma prodaje i nižih cijena šećera. Za rast su većinom zaslužni Kofola, Vinea, Rajec i Rauch. Prihodi na češkom i slovačkom tržištu porasli su za 7,3% u odnosu na prošlu godinu (bez nedavne akvizicije za 4,3%), a osobito dobar učinak ostvaren je u HoReCa i impulsnim prodajnim segmentima. “Zadovoljstvo nam je objaviti da smo produžili ekskluzivni ugovor za češko-slovačko tržište s Rauchom za još pet godina”, kaže Daniel Buryš, predsjednik Uprave Kofole za Češku i Slovačku.

Značajno su porasli i prihodi u segmentu zdrave hrane. Više od osamdeset UGO Freshbarova i Salateriesa služilo je 4,5 milijuna klijenata u 2018. godini i zabilježilo 7% više u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Neto prodaja za cijelu tvrtku UGO Trade, isključujući prodaju u franšiznom segmentu, ali uključujući prodaju flaširanih svježih sokova i pakiranih salata, dosegla je 452 milijuna CZK na godišnjoj razini.

I Adratic regija nas je obradovala 2018. godine. Grupacija je zabilježila rast od 2,6% u Sloveniji i Hrvatskoj, s porastom prodaje u obje zemlje. U regiji su potrošači kupovali uglavnom Radensku, koja će ove godine proslaviti 150 godina postojanja, a značajan doprinos su ostvarili i prihodi od proizvodnje i distribucije Pepsija.

“Vrlo smo zadovoljni s ekonomskim rezultatom”, kaže Jannis Samaras, predsjednik Uprave grupacije Kofola. “Vrijeme nas je odlično poslužilo, a potražnja za zdravijom hranom s većom dodanom vrijednošću ide nam u prilog. Zadovoljstvo nam je vidjeti da su brendovi Premium Rosa, Titbit i LEROS popularni među proizvođačima i da su pridonijeli gotovo 300 milijuna CZK prihoda u 2018. To pokazuje da je naša projekcija potražnje, koju smo napravili prije nekoliko godina, bila točna. U isto vrijeme, jako nam je drago što smo uspjeli ostaviti poljsku tvrtku Hoop Polska u dobrim rukama. To nam je omogućilo da uložimo vrijeme i usmjerimo energiju u rastuća tržišta i aktivnosti u kojima smo dobri i koje želimo razvijati“, zaključuje Jannis Samaras.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.