Novost u ovogodišnjoj sezoni Formule 1 je uvođenje Halo uređaja koji služi kao zaštita kokpita. To je zapravo uređaj montiran iznad kokpita dizajniran da štiti vozačevu glavu od udara, a Team Force India će ove godine imati životopisne bolide na čije će Halo uređaje, koji nedvojbeno asociraju na trake japanki, biti apliciran Havaianas logo.
„U suradnji s Timom Force India došli smo do očaravajućeg dizajna na Halo uređajima bolida, što je zapravo i logično mjesto za postavljanje našeg logotipa”, kaže Márcio Utsch, CEO tvrtke Alpargatas, Havaianas.
Photo: James Moy
Brazilci, vjerni obožavatelji Havaianas-a, kao i ostatak svijeta, na internetu su se osvrnuli na sličnosti između dizajna Halo uređaja i japanki, pokrenuvši raspravu na Twitter-u i ohrabrujući sudionike utrke da ostvare suradnju s brandom japanki.
Srećom, Havaianas osluškuje svoje obožavatelje te je oduševljeno odgovorio na njihov humoristični zahtjev, koristeći ovu priliku da spoji vlastitu šarolikost i strast s Force India F1 timom.
“U Havaianas-u slušamo obožavatelje našeg brenda, a na društvenim mrežama tijekom nekoliko mjeseci smo vidjeli da veliki broj ljudi vide sličnosti između naših japanki i novih Halo uređaja.” izjavio je Márcio Utsch, te dodao: “Ovo je jako velika vijest za Havaianas. Želja nam je da našu zabavnu atmosferu uvedemo i u Formulu 1, stoga smo jako zainteresirani za priliku koju nam je ponudio Force India F1 tim”.
Entuzijazam je zasigurno zajednički: “Mi smo uzbuđeni oko uvođenja Havaianas-a u Formulu 1. Ne postoji bolja opcija od Halo uređaja na koju se poznati Havaianas logo može aplicirati. To je pametan potez poznatog brazilskog brenda, koji će donijeti dašak plaže na staze Formule 1. Oduvijek smo avanturistički tim koji voli eksperimentirati s marketinškim aktivnostima, te nakon predstavljanja ružičaste karoserije 2017. godine, nadamo se da će ova suradnja privući mnogo ljubitelja Formule 1 u 2018. godini.”
U prošlosti je Havaianas ostvario zanimljive suradnje s mnogim poznatim brendovima poput Star Warsa, Sonay, Missonia i Disneya. Danas, ovaj čuveni brend želi iznenaditi i oduševiti svoje obožavatelje (i svijet) nezamislivim suradnjama, uvažavajući mišljenje potrošača.
- ožujka (otvaranje 2018. sezone u Australiji) će obilježiti početak suradnje, koje će se nastaviti na nekoliko utrka tijekom devetomjesečne sezone Formule 1.
Dakle, ljubitelji Formule 1 i obožavatelji japanki se mogu veseliti zanimljivoj suradnji na mnogim uzbudljivim utrkama koje nas očekuju u sljedećim mjesecima.