Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

HEINEKEN Hrvatska počeo koristiti bioplin kao toplinsku energiju za proizvodnju i grijanje

HEINEKEN Hrvatska se odlučio na još jedan veliki korak na području zaštite okoliša.

Nakon niza zelenih investicija kao što su gradnja skladišta prema principima održivosti i energetske učinkovitosti te postavljanje solarnih panela i LED rasvjete, HEINEKEN Hrvatska se odlučio na još jedan veliki korak na području zaštite okoliša. Kompanija u svojoj pivovari u Karlovcu bioplin koji nastaje kao nusproizvod prilikom pročišćavanja otpadnih voda koristi kao toplinsku energiju prvenstveno namijenjenu za proizvodnju te u manjoj mjeri za grijanje.

Zahvaljujući ovoj inicijativi smanjuje se potrošnja zemnog plina za grijanje, što dovodi do energetskih ušteda. Uz to se smanjuje emisija ugljikovog dioksida, i to za 110 tona na godišnjoj razini. Ovi vrlo pozitivni rezultati na području održivosti i zaštite okoliša ostvareni su zahvaljujući novoj investiciji –  novom cjevovodu koji bioplin vodi od pročistača do kotlovnice gdje se spaljuje i koristi kao toplinska energija za grijanje pivovare. Osim što se kompanija ovim potezom okrenula korištenju još jednog obnovljivog izvora energije, pokazala je i da odgovorno i racionalno koristi otpadne tvari za daljnju namjenu.

„Naš je cilj što više koristiti obnovljive izvore energije, a to smo pokazali postavljanjem solarnih panela, korištenjem električne energije dobivene isključivo iz obnovljivih izvora (ZelEn), a sada i odlukom da koristimo bioplin. U HEINEKENU Hrvatska kontinuirano ulažemo u povećanje energetske učinkovitosti te smanjenje utjecaja na okoliš jer je jedna od ključnih strateških odrednica naše kompanije upravo zeleno poslovanje. Ponosni smo na naše investicije te smo odlučni nastaviti u istom smjeru“, izjavila je Valentina Belavić, direktorica Sektora lanca opskrbe kompanije HEINEKEN Hrvatska.

Slične inicijative koje doprinose zaštiti okoliša, smanjenju utjecaja na planet te uvođenju obnovljivih izvora energije planiraju se i u budućnosti, a informacije o dosadašnjim postignućima kompanije mogu se pronaći u nedavno objavljenom Izvješću održivosti za 2018. godinu https://www.youtube.com/watch?v=Y6kjjNrnx3E&t=4s.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.