Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Henkel nastavlja s uspješnim razvojem u sve izazovnijem okruženju

Indija pretekla Kinu kao najbrže rastuće veliko gospodarstvo svijeta

U drugom kvartalu 2016., Henkel je ostvario organski rast prodaje – tj. prilagođen kretanju valutnih tečajeva i akviziciji/deinvestiranju u visini od 3,2 posto. Nominalno je prodaja smanjena za 0,9 posto na 4,654 milijuna eura zbog negativnog utjecaja stranih valuta od 5,3 posto.

Poslovni sektor Proizvodi za pranje i čišćenje u domaćinstvu ostvario je snažan rast organske prodaje od 5,3 posto. Poslovni sektor Beauty Care ostvario je rast organske prodaje od 2,1 posto, dok je sektor Ljepila i tehnologije također zabilježio poboljšanje organske prodaje od 2,6 posto.

Ako se uzmu u obzir jednokratni dobici, jednokratne naknade i troškovi restrukturiranja, prilagođena operativna dobit (EBIT) porasla je za 6,6 posto, sa 768 milijuna eura na 819 milijuna eura. Prijavljena operativna dobit povećala se za 5,8 posto, sa 715 milijuna eura na 757 milijuna eura.

Prilagođeni povrat od prodaje (EBIT marža) pokazao je porast od 1,2 postotnih bodova na 17,6 posto. Prijavljeni povrat od prodaje povećao se s 15,2 na 16,3 posto.

Poslovni rezultati tvrtke Henkel poboljšali su se od -11 milijuna eura u drugom kvartalu 2015. na -1 milijun eura u ovom kvartalu. Ovo se može pripisati poboljšanju neto rezultata od kamata, kao i povoljnijem tečaju stranih valuta. Zabilježena porezna stopa iznosila je 24,3 posto, dok je u istom kvartalu prošle godine iznosila 24,6 posto.

Prilagođena neto dobit za kvartal, nakon što se oduzmu manjinski interesi, porasla je za 8,8 posto sa 558 milijuna eura na 607 milijuna eura. Prijavljena neto dobit za kvartal porasla je za 7,7 posto sa 531 milijun eura na 572 milijuna eura. Nakon što se oduzme 11 milijuna eura pripisanih manjinskim interesima, neto prihod kvartala iznosio je 561 milijun eura (prošlogodišnji kvartal iznosio je 521 milijun eura).

Prilagođena zarada po preferencijalnoj dionici (EPS) porasla je za 8,5 posto s 1,29 eura na 1,40 eura. Prijavljena prilagođena zarada po preferencijalnoj dionici (EPS) porasla je s 1,20 eura na 1,30 eura.

Snažan poslovni učinak u prvoj polovici 2016.

U prvoj polovici 2016. Henkel je ostvario rast organske prodaje – tj. prilagođen kretanju valutnih tečajeva i akviziciji/deinvestiranju – u iznosu od 3,1 posto, čemu su pridonijeli svi sektori  Henkela  Nominalno, prodaja je zabilježila neznatan pad od 0,2 posto na 9,110 milijuna eura uslijed negativnih utjecaja stranih valuta.

Prilagođena operativna dobit porasla je za 6,4 posto s 1,475 milijuna eura na 1,570 milijuna eura; prilagođeni povrat od prodaje poboljšao se sa 16,2 posto na 17,2 posto. Nakon odbitka manjinskih interesa, prilagođena neto dobit za polovicu godine porasla je za 8,2 posto s 1,068 milijuna eura na 1,156 milijuna eura.

Prilagođena zarada po preferencijalnoj dionici (EPS) rasla je za 8,1 posto ili 20 eurocenti, s 2,47 eura na 2,67 eura.

Učinak poslovnih sektora u drugom kvartalu 2016.

U drugom kvartalu 2016., poslovni sektor Proizvodi za pranje i čišćenje u domaćinstvu uspješno je nastavio svoj put profitabilnog rasta. Prodaja je organski rasla od 5,3 posto na godišnjoj razini te je još jednom ostvarila bolji rezultat od relevantnih tržišta. Nominalno, prodaja je porasla za 2,4 posto na 1,345 milijuna eura (prošlogodišnji kvartal: 1.314 milijuna eura).

Prilagođena operativna dobit poslovnog sektora Proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu povećala se za snažnih 8,4 posto na 244 milijuna eura. Prilagođeni povrat od prodaje se s 18,1 posto za izvrsna 1,0 postotna boda u usporedbi s drugim kvartalom 2015. Prijavljena operativna dobit porasla je za 10,3 posto sa 198 milijuna eura na 218 milijuna eura.

Poslovni sektor Beauty Care također je uspješno proširio svoj dugoročno uspostavljani put profitabilnog rasta u drugom kvartalu 2016. Organski, prodaja je porasla za 2,1 posto. Nominalno, prodaja je iznosila 988 milijuna eura, u odnosu na 1,006 milijuna u prošlogodišnjem kvartalu.

Prilagođena operativna dobit poslovnog sektora Beauty Care zabilježila je solidan rast od 3,6 posto na 172 milijuna eura. Zabilježeno je i snažno poboljšanje u prilagođenom povratu od prodaje od 0,9 postotna boda, čime je dosegnuta nova rekordna razina od 17,4 posto. Prijavljena operativna dobit rasla je za 2,0 posto na 162 milijuna eura.

Poslovni sektor Ljepila i tehnologije ostvario je solidan rast organske prodaje od 2,6 posto u drugom kvartalu. Nominalna prodaja je iznosila 2,290 milijuna eura u odnosu na 2,343 milijuna eura u istom kvartalu prošle godine.

Prilagođena operativna dobit poslovnog sektora Ljepila i tehnologije povećala se u odnosu na prethodnu godinu za snažnih 7,1 posto na 426 milijuna eura. Prilagođeni povrat od prodaje poboljšao se za izvrsna 1,6 postotna boda, te je postignuta nova rekordna razina od 18,6 posto. Prijavljena operativna dobit porasla je za 3,7 posto na 403 milijuna eura.

Očekivanja Henkel Grupe u 2016. godini

Henkel je ažurirao svoje smjernice za fiskalnu 2016. godinu. Henkel i dalje namjerava nastaviti s rastom organske prodaje od 2 do 4 posto, kao i s rastom svakog poslovnog sektora u svojim okvirima. Što se tiče udjela u prodaji na tržištima u razvoju, Henkel sada očekuje blagi pad u odnosu na prošlogodišnju razinu zbog razlika u tečaju stranih valuta. Što se tiče prilagođenog povrata od prodaje (EBIT), Henkel sada očekuje povećanje na više od 16,5 posto, a također se očekuje i da će prilagođeni povrat od prodaje svakog pojedinačnog poslovnog sektora biti veći u odnosu na prošlu godinu. Henkel i dalje očekuje povećanje prilagođene zarade po preferencijalnoj dionici između 8 i 11 posto.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.