Donesena strateška odluka dugoročno gledano značajno pridonosi konkurentnosti čitavog turističkog sektora Hrvatske, poglavito spram konkurentskih zemalja na Mediteranu. Otvara se prostor da hrvatsko ugostiteljstvo ne samo kvalitetom, osebujnošću autohtone kuhinje već i cjenovnom politikom privuče nove goste, posebice u segmentu kvalitetnije i raznovrsnije vanpansionske potrošnje, pouručuju iz HGK.
To je ujedno i novi poticaj gostima da se odazovu na izazove kvalitetne eno-gastronomske ponude u hrvatskim destinacijama.
Od posebnog je značaja da će se snižena stopa PDV-a, koja se po stopi od 10% do sada primjenjivala na usluge smještaja ili smještaja s doručkom, polupansiona ili punog pansiona u svim vrstama komercijalnih ugostiteljskih objekata te na usluge agencijske provizije za spomenute usluge, od 1. siječnja 2013. godine primjenjivati i na usluge pripremanja hrane i obavljanje usluga prehrane u ugostiteljskim objektima te na pripremanje i posluživanje bezalkoholnih pića i napitaka, vina i piva u tim objektima.
Ovom su odlukom ostvarena dugogodišnja nastojanja i prijedlozi članica Turističkog poslovnog vijeća HGK te je stvoren preduvjet za prosperitet turističkog sektora koji je u interesu cjelokupnoga hrvatskoga gospodarstva.
Svjesni smo da se turistička sezona priprema godinu ranije te je ova odluka Vlade strateški putokaz i izniman poticaj našim članicama za pravovremenu i kvalitetnu pripremu sezone 2013, stoji u prioćenju.