Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Hoće li influencers marketing preživjeti 2020.?

Glavna tema ovogodišnjeg DIABLOGA su promjene u influencers marketingu u 2020. i predikcije trendova za 2021.

Peto izdanje DIABLOGA, jedinstvene konferencije koja se bavi blogerima, influencerima i kreatorima sadržaja ove će se godine održati u utorak, 15. prosinca na online platformi Zoom i bit će potpuno besplatno za sve sudionike.

Glavna tema ovogodišnjeg DIABLOGA su promjene u influencers marketingu u 2020. i predikcije trendova za 2021.

Uvodno predavanje održat će Stephen Farell, Direktor odnosa s influencerima u londonskoj podružnici globalne mreže komunikacijskih agencija Ketchum. Stephen radi s mnogim globalnim brendovima iz domene sporta, mode, hrane, pića i turizma i pri tome surađuje s agencijskim timovima iz Ujedinjenog Kraljevstva, Sjedinjenih Američkih Država i Kine. Njegova prethodna iskustva uključuju suradnje s tvrtkama kao što su Sainsbury’s, Karl Lagerfeld i Glossier.

Na panel diskusiji o budućnosti influencers marketinga sudjelovat će predstavnici nekih od vodećih hrvatskih kompanija i brendova, premijerno će biti objavljeni rezultati istraživanja o stanju u industriji u 2020. te će biti proglašeni najbolji kreatori sadržaja i najbolji brendovi po izboru hrvatskih blogera, vlogera, YouTubera i influencera.

 

Preporučujemo

Lifestyle

Čitava znanstvena grana – kognitivna znanost proučava rad mozga i procese koji se odvijaju kao posljedica učenja. 

Ekonomija

Tvrtka Coral A.E. objavila je da je 19. siječnja 2021. godine zaključila sporazum o preuzimanju 75% udjela tvrtke APIOS d.o.o.

Ekonomija

Sudjelovanjem na Business Matchmakeru svako se poduzeće predstavlja velikom broju studenata, kojima prezentiraju mogućnosti razvoja karijere i zapošljavanja.

Ekonomija

Google je predstavio prvi natječaj Google.org Impact Challenge namijenjen zemljama srednje i istočne Europe – otvoren javni poziv za podršku organizacijama koje rade na...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.