Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Hoće li vam turisti i ove sezone pokvariti posao?

Kašnjenje s narudžbom, soba koja nije čista ili pak cimeri žohari u sobi mogu vas koštati opomene ukoliko radite na sezonskim poslovima dok poslodavci isplaćuju naknadu za štetu.

Kašnjenje s narudžbom, soba koja nije čista ili pak cimeri žohari u sobi mogu vas koštati opomene ukoliko radite na sezonskim poslovima dok poslodavci isplaćuju naknadu za štetu.

Putovanje preko turističkih agencija korisno je tijekom ljetovanja i zbog brojnih naknada, odnosno, smanjenja cijena, koje gosti mogu dobiti za probleme. Tako jedan jedini žohar u sobi može biti povod za žalbu koja, ukoliko je uspješna, donosi upola jeftiniji odmor, piše Slobodna Dalmacija.

Nije dobro kad se žali više od 3% gostiju

„Kad se više od tri posto gostiju žali na hotel, apartman ili destinaciju, za organizatora putovanja to je alarm, znak da nešto treba hitno mijenjati. Gosti su navikli da su zaštićeni na putu i oni svoja prava maksimalno koriste“, kaže Selimir Ognjenović, vlasnik ID Riva Toursa, najvećeg njemačkog turoperatora specijaliziranog za putovanja u Hrvatsku.

Brojne su primjedbe zbog kojih će naši gosti, kada počnu stizati za koji dan, imati pravo na novčanu naknadu od turističke agencije i hotela u iznosu i do polovine cijene ukupno plaćenog aranžmana jer im to pravo daju ‘frankfurtske tablice’.

Popis naknada koje turisti mogu tražiti ako nisu zadovoljni uslugom izradio je Zemaljski sud u Frankfurtu. Nemaju zakonsku odredbu, no nepisano su pravilo za sve organizatore putovanja u Europi.

Usporeni ili prebukirani konobari, sobarice i recepcioneri mogu biti povod žalbi

Za predugo čekanje na konobara u hotelskom restoranu hotel će gostu platiti odštetu u iznosu 15 posto cijene aranžmana; za klima-uređaj koji je bučan pa gostu ne da spavati odšteta je 20 posto od uplate, a dosadno zujanje komarca u sobi tijekom noći hotel može koštati 25 posto od cijene sobe koliko i promjena hotela ili objekta u odnosu na rezervirani.

Ako je gostu obećan pogled na more, a nema ga, to snižava cijenu za novih 10 posto, dok nedostatak klima-uređaja tu cijenu korigira za čak 25 posto. Najveće odštete platit će se gostu kojega su smjestili u vlažan ili oštećen prostor, a ako kojim slučajem njegovom sobom protrči žohar, ljetovat će upola jeftinije!

Obećan konobar kojeg zamijeni samoposluživanje može koštati 15 posto cijene. Preskakanje mijenjanja posteljine ili ručnika također smanjuje cijenu za 10 posto, a dnevna buka i do 25 posto. No, ako gost noću ne može spavati od buke iz okruženja ili drugog objekta, to mu može sniziti cijenu i za 40 posto.

Pazite na goste koji prigovore redovito koriste da bi pojeftinili putovanje

Neki su se gosti toliko specijalizirali u traženju “dlake u jajetu” na odmoru da im je to postao jedinstven način za pojeftinjenje putovanja. Jednostavno, pobroje turoperatoru sve nedostatke koje su imali na putu, argumentiraju svoje traženje i krenu u naplatu odštete koja bi im trebala kompenzirati dio troškova odmora.

Stoga, čuvajte se takvih gostiju, odnosno, svakog gosta tretirajte kao što bi željeli da se odnose kao vama.

Slobodna Dalmacija


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.