Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Hrvati nemaju stav o kvaliteti i cijenama hotela – jer za njih nemaju novaca

Kada je riječ o hotelima za odmor, hrvatski građani nemaju dovoljno osobnog iskustva na osnovu kojeg bi mogli donijeti stav o njihovoj kvaliteti i cjenovnoj ponudi… Ovakav zaključak proizlazi iz istraživanja za potrebe Best Buy Award certificiranja kojeg je u Republici Hrvatskoj na nacionalno reprezentativnom uzorku proveo Centar za istraživanje tržišta GfK.

Kada je riječ o hotelima za odmor, hrvatski građani nemaju dovoljno osobnog iskustva na osnovu kojeg bi mogli donijeti stav o njihovoj kvaliteti i cjenovnoj ponudi... Ovakav zaključak proizlazi iz istraživanja za potrebe Best Buy Award certificiranja kojeg je u Republici Hrvatskoj na nacionalno reprezentativnom uzorku proveo Centar za istraživanje tržišta GfK.

Na nacionalno reprezentativnom uzorku od 400 ispitanika, na pitanje: “Koji hotel za odmor u Hrvatskoj smatrate da nudi najbolji omjer cijene i kvalitete”, naši sugrađani u većini slučajeva (73%) nisu znali navesti niti jedno ime, a u preostalih 27% niti jedan hotel nije prikupio reprezentativan broj bodova (glasova ispitanika) da bi mogao biti tituliran “Certificiranim Best Buy Award hotelom za odmor u Republici Hrvatskoj”.

– Kako Best Buy Award istraživanje, traži od ispitanika da svoju ocjenu donesu na temelju vlastitog iskustva, ono pokazuje da naši sugrađani ne koriste u većem broju hotele za odmor, te iz tog razloga nemaju izgrađen stav o njihovoj kvaliteti i cijenama njihovih usluga, – objasnila je direktorica Best Buy Award Hrvatska Mirjana S. Pelaić.

Siromašni Hrvati

Usluge i proizvodi, koji su u razvijenim zemljama dio standardne “potrošačke košarice” u Hrvatskoj su nažalost za većinu građana nedostižan luksuz.

Hoteli za odmor samo su jedna od “luksuznih” kategorija kod koje hrvatski građani u Best Buy Award istraživanju nisu znali izraziti svoj stav. Ista je situacija i sa prehrembenim “luksuznim” proizvodima – primjerice – desertnim vinima.

Nesigurnost u svojem stavu, hrvatski građani pokazuju i u prehrambenim proizvodima sa većom dodanom vrijednošću koji su se na našem tržištu počeli pojavljivati i promovirati u značajnijoj mjeri tek u nekoliko proteklih godina (npr. nerazumijevanje razlike između tvrdih i polutvrdih sireva ili mliječnog i sirnog namaza; razlike između kreditnih i debitnih kartica i dr.).

O čokoladi i mlijeku znamo sve!

S druge strane, kod “svakodnevnih” proizvoda, kao što je primjerice mlijeko, dnevne novine ili čokolada, hrvatski građani, prema istraživanju Best Buy Award, imaju čvrsto izgrađen stav o kvaliteti i cijeni svakog pojedinog proizvoda – u tim kategorijama “nepoznavanje”, odnosno “neizražen stav” prisutan je u tim kategorijama tek kod manje od 5% ispitanika.

S obziroma na ovaj poprilično zabrinjavajući pokazatelj, za nadati se da će u nadolazećim godinama standard hrvatskih građana rasti i da će Best Buy Award istraživanja u narednim godinama pokazati napredak u standardu naših sugrađana te da će hrvatski građani imati jednako izgrađen stav o odnosu cijene i kvalitete kada je riječ o mlijeku, kao i o hotelu za odmor, desertnom vinu ili tvrdom siru.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.