Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Hrvati sve više razgovaraju na mobitel, a manje na fiksni – slanje SMS-ova u padu

Korisnici hrvatske tri mobilne mreže u prva su tri mjeseca ove godine utrošili 1,42 milijarde minuta ili 3,2 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, dok su u nepokretnim/fiksnim mrežama nastavili s manjom potrošnjom, i to za 4,4 posto, s utrošenih 1,26 milijardi minuta, pokazuju danas objavljeni podaci Državnog zavoda za statistiku.

Korisnici hrvatske tri mobilne mreže u prva su tri mjeseca ove godine utrošili 1,42 milijarde minuta ili 3,2 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, dok su u nepokretnim/fiksnim mrežama nastavili s manjom potrošnjom, i to za 4,4 posto, s utrošenih 1,26 milijardi minuta, pokazuju danas objavljeni podaci Državnog zavoda za statistiku.

Najveći dio od ukupnih minuta u mobilnim mrežama ili 1,4 milijarde utrošeno je u unutarnjem prometu, što je porast od 3,2 posto u odnosu na prvo tromjesečje prošle godine, dok je međunarodnom prometu utrošeno jednako minuta, 18 milijuna.

Iako su u mobilnim mrežama u prva tri mjeseca ove godine utrošili više minuta, korisnici su nastavili s manjim slanjem SMS i MMS poruka.

SMS poruka je ukupno u tom razdoblju bilo 718 milijuna ili 2,6 posto manje nego u lanjskom prvom tromjesečju, dok je MMS-ova bilo 5,5 milijuna ili 4,8 posto manje.

I u fiksnim mrežama najveći dio od ukupno utrošenih minuta ili 1,23 milijarde realiziran je u unutarnjem prometu, čime je zabilježen pad od 2,9 posto.

Znatno veći pad od 35,1 posto u tim je mrežama ostvaren s 37 milijuna minuta utrošenih u međunarodnom prometu.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.