Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Hrvatska po mjeri istinskih ljubitelja hrane i pića

Ta polusatna emisija ima 95 milijuna gledatelja u SAD-a i Kanadi, a obrađuje teme vezane uz gastronomsku i enološku ponudu turističkih zemalja diljem svijeta.

Ta polusatna emisija ima 95 milijuna gledatelja u SAD-a i Kanadi, a obrađuje teme vezane uz gastronomsku i enološku ponudu turističkih zemalja diljem svijeta.

Popularni američki TV kanal CNBC u svojoj je specijaliziranoj emisiji “Wine Portfolio” predstavio hrvatsku gastronomsku i enološku ponudu prikazajući Hrvatsku kao odredište po mjeri istinskih ljubitelja tradicionalnih specijaliteta i dobre kapljice.

O toj su emisiji izvijestili danas iz Glavnog ureda HTZ-a dodajući da je prikazana krajem ožujka, a snimljena prošle godine tijekom studijskog putovanja te TV kuće po Hrvatskoj, koje su za produkcijski tim organizirali Glavni ured HTZ-a i Predstavništvo HTZ-a u New Yorku u suradnji sa sustavom turističkih zajednica.

Domaćin emisije “Wine Portfolio” Jody Ness sa svojim timom tom je prilikom posjetio Zagreb, Opatiju, Kastav, Volosko, Motovun, Livade, Momjan, Vižinadu, Poreč, Pulu, Plitvice, Šibenik, Skradin i Split, a tijekom putovanja intervjuirao je brojne hrvatske vinare i kuhare.

Ta polusatna emisija ima 95 milijuna gledatelja u SAD-a i Kanadi, a obrađuje teme vezane uz gastronomsku i enološku ponudu turističkih zemalja diljem svijeta.

Produkcija “Wine Portfolia” promovirala je Hrvatsku i putem svog bloga te Twitter profila, a dio videa može se pogledati na web stranicama “Wine Portfolia” te na You Tubeu.

Iz HTZ-a podsjećaju da je prošle godine i prestižni američki magazin o vinima “Wine Enthousiast” objavio članak o Hrvatskoj i hrvatskim vinima, a poznati vodič “Sherman’s Travel” svrstao je Istru na listu najboljih regija za vinsko putovanje.

HINA

Napisao

Preporučujemo

Lifestyle

Iako brojevi variraju od situacije do situacije neupitno je da je govor tijela u prenošenju poruke jako bitan.

Lifestyle

Dulum zemlje, prva sezona dokumentarne serije u četiri nastavka, priča o izazovima i uspjehu hrvatskih “poljoprivrednika vizionara”.

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Upravljanje biznisom

Upravo su vam dali novi projekt i nemate ni najblažu ideju kako ćete ga napraviti na vrijeme. A naravno, ne dolazi u obzir da...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.