Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Hrvatska radiotelevizija nastavlja kampanju – Ono što pamtimo. Ono što volimo.

Hrvatska radiotelevizija (HRT) u 2016. godini obilježila je dvije velike obljetnice – 90. obljetnicu postojanja Hrvatskoga radija (HRT – HR) i 60. obljetnicu postojanja Hrvatske televizije (HRT – HTV). U povodu toga prvi je put osmislila i ostvarila cjelogodišnju komunikacijsku kampanju pod sloganom Ono što pamtimo. Ono što volimo., koja je nizom posebnih projekata među kojima su Priče svake generacije, Glasovi vremena i Vremeplov, objedinila niz aktivnosti usmjerenih prisjećanju na bogatu povijest i važan društveni doprinos javnoga medijskog servisa. Zbog izvrsne zapaženosti i pozitivnoga odjeka kampanje, osobito projekta Priče svake generacije, Hrvatska radiotelevizija i u 2017. godini nastavlja s istom praksom te je promocijska kampanja Ono što pamtimo. Ono što volimo. dobila svoj nastavak.

Dok je prošlogodišnja kampanja podsjećala na neke od najpoznatijih dramskih, filmskih i drugih kultnih emisija, ljudi i navoda iz bogate povijesti javnoga medijskog servisa, u 2017. godini Hrvatska radiotelevizija okrenut će se sadašnjosti i pod istim sloganom promovirati svoje najgledanije i najslušanije emisije. Emisije Hrvatske televizije (HRT – HTV) i Hrvatskoga radija (HRT – HR), koje su u razdoblju od 2014. do 2016. godine prema istraživanjima gledanosti bile među najgledanijima i najslušanijima, dobile su svoje posebne slogane koji će se upotrebljavati u daljnjoj komunikaciji. Na kalendaru i promocijskim materijalima za 2017. tako su se našle sljedeće emisije i slogani:

Dnevnik ¬– Samo bitno. Od 1968.
Nedjeljom u dva – Razgovori o kojima se priča.
Dobro jutro, Hrvatska – Tako započinje dan uz mali ekran.
HRT METEO – Ispred vremena.
Jutarnja kronika Hrvatskoga radija – Od jutra do sutra.
Vrtlarica – Dodir prirode.
HRT SPORT – A sada sport… i glazba!
More – More dobrih priča.
Lijepom našom – O njoj pjevamo. Nju volimo.
Plodovi zemlje – Što je nedjeljni ručak bez plodova zemlje?
Hrvatska uživo – Bez zabranjenih tema do rješenja problema.
Otvoreno – Otvara sve vruće teme.
TV kalendar – Mali div od deset minuta.
Pomorska večer Hrvatskoga radija – O moru, pomorcima i brodovima.
Pola ure kulture – Najvažnije od kulture u samo pola ure.

Imena emisija i slogani na kalendaru i promocijskim materijalima u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ) povezani su s fotografijama hrvatskih prirodnih ljepota, znamenitosti i tradicijske kulture kako bi se i tako naglasila javna uloga i važnost Hrvatske radiotelevizije za hrvatsko društvo.

Hrvatska radiotelevizija, kao javni medijski servis, ima zadaću proizvoditi ponajprije kvalitetan program i pokrivati najširi spektar tema kako bi zadovoljila interese i potrebe svih dijelova hrvatskoga društva. Naša je obveza ne samo zabaviti, nego i informirati i obrazovati gledatelje, slušatelje i čitatelje. Po širini tema i količini proizvedenoga medijskog sadržaja Hrvatska radiotelevizija je ispred bilo kojega drugog medija u Republici Hrvatskoj. Stoga u nastavku kampanje želimo podsjetiti da su naše emisije unatoč sve brojnijoj konkurenciji i dalje među najgledanijima i najomiljenijima. Posebice smo ponosni na to što su među njima i sadržaji koji nemaju zabavni karakter i koji su dostupni jedino na Hrvatskoj radioteleviziji, što potvrđuje relevantnost i važnost javnoga servisa”, ističe glasnogovornik Hrvatske radiotelevizije Igor Ćutuk.

U nastavku kampanje u pripremi su i posebni promocijski projekti za pojedine emisije poput obilježavanja 25. obljetnice emitiranja mozaične emisije Dobro jutro, Hrvatska, predstavljanja društvenoga značaja i dosadašnjih postignuća televizijskih emisija Mir i dobro, Labirint, Veterani mira, Manjinski mozaik i Potrošački kod i njihovih autora te predstavljanja rado slušanih radijskih emisija Poligraf, U mreži Prvog, Konvoj, Andromeda i Sunčani sat.

Kampanju Ono što pamtimo. Ono što volimo. Hrvatska radiotelevizija do travnja sljedeće godine nastavit će predstavljanjem vrijednih programskih sadržaja koje pripremaju HRT-ovi televizijski centri i regionalne radijske postaje, a promovirat će se među ostalim i društveni značaj i dosadašnja vrijedna postignuća HRT-ovih ansambala – Simfonijskoga orkestra Hrvatske radiotelevizije, Jazz orkestra Hrvatske radiotelevizije, Tamburaškoga orkestra Hrvatske radiotelevizije te Zbora Hrvatske radiotelevizije.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.