Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Hrvatska sve poželjnija Kinezima za putovanja

Hrvatska je sve poželjnija destinacija za putovanja i odmor Kineza i to u svim dijelovima godina, rekli su predstavnici kineskih touroperatora, aviokompanija i medija ministru turizma Darku Lorencinu tijekom njegovog radnog boravka u Šangaju.

Hrvatska je sve poželjnija destinacija za putovanja i odmor Kineza i to u svim dijelovima godina, rekli su predstavnici kineskih touroperatora, aviokompanija i medija ministru turizma Darku Lorencinu tijekom njegovog radnog boravka u Šangaju.

O tome su izvijestili iz Ministarstva turizma dodajući da je tim predstavnicima ministar tijekom susreta u Šangaju predstavio hrvatsku turističku ponudu i mogućnosti ulaganja u Hrvatsku.

Ministar se sastao i sa izvršnim dogradonačelnikom grada Šangaja Tu Guangshaom i direktorom Ureda za vanjske poslove tog grada Fu Jihongom koji su istaknuli dobru suradnju Šangaja i Zagreba te dobre veze s Hrvatskom produbljene na izložbi Expo u Šangaju 2010. kada je Kinu posjetio i hrvatski predsjednik Ivo Josipović.

Lorencin je tom prilikom izrazio želju za boljom suradnjom Kine i Šangaja s hrvatskim gradovima u području turizma i općenito u gospodarstvu.

Istodobno se u Šangaju održala i poslovna radionica “Sell Croatia” koja je u organizaciji hrvatske i slovenske nacionalne turističke organizacije okupila turističke partnere iz tri zemlje.

U vezi te radionice iz Glavnog ureda HTZ-a se doznaje da je na njoj sudjelovalo sedam hrvatskih turističkih tvrtki (A.T.I., Adriagate, Amathus Travel, Atlantis Travel, Limea Travel Zagreb, Obzor putovanja i Uniline) te Turistička zajednica grada Zagreba koji sami snose troškove sudjelovanja na toj radionici.

Nakon Šangaja ministar svoj boravak u Kini nastavlja u Pekingu gdje će posjetiti međunarodni turistički sajam COTTM na kojem se predstavlja i hrvatski turizam, te se također sresti s touroperatorima, aviokompanijama i medijima te sa službenim kineskim turističkim predstavnicima.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.