Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Hrvatska tvrtka Spona Code, u konkurenciji s British Telecommunications, Citi i Tescom osvojila nagradu za promociju raznolikosti

Tvrtka Spona Code dobila je nagradu Open Spotlight u kategoriji „Engine of Change“ za rezultate i utjecaj koji je postignut primjenom MAMFORCE metode u stvaranju otvorenog i podržavajućeg radnog okruženja u kojem se poštuje različitost koja doprinosi boljoj ravnoteži privatnog i poslovnog života, boljem položaju žena na radnom mjestu, te ujedno inovativnosti i produktivnosti poslovanja.

Tvrtka Spona Code dobila je nagradu Open Spotlight u kategoriji „Engine of Change“ za rezultate i utjecaj koji je postignut primjenom MAMFORCE metode u stvaranju otvorenog i podržavajućeg radnog okruženja u kojem se poštuje različitost koja doprinosi boljoj ravnoteži privatnog i poslovnog života, boljem položaju žena na radnom mjestu, te ujedno inovativnosti i produktivnosti poslovanja.

Na konferenciji poslovnih lidera iz cijele Europe na temu raznolikosti i uključenja koja je zbog COVID19 pandemije održana online, dodijeljena je nagrada Open Spotlight za organizacije koje na svom primjeru pokazuju izazove s kojima su se nosili i utjecaj koji su napravili u kreiranju otvorenog, raznolikog i inkluzivnog radnog okruženja.

Ovogodišnja OPEN konferencija je posvećena utjecaju pandemije na ranjive skupine i na naš način života i rada. Cilj je pokazati zašto je i dalje važno zadržati raznolikost i uključenje visoko na listi poslovnih prioriteta, što se može napraviti za poticanje raznolikosti i uključenja u krizi i kako raznoliki timovi s različitim perspektivama mogu doprinijeti poslovanju u ovim teškim vremenima.

Nagrade su dodijeljenje temeljem procjene nezavisnog, stručnog žirija u  četiri kategorije: Engine of Change, Innovation through Diversity, Excellence in Belonging i  We See You Here.

Nagrada u kategoriji Engine of Change u konkurenciji s kompanijama British Telecommunications, Citi, HBLF[1] i  Tesco pripala je hrvatskoj konzultantskoj tvrtki Spona Code za rezultate i utjecaj koji je postignut primjenom MAMFORCE metode u stvaranju otvorenog i podržavajućeg radnog okruženja u kojem se poštuje različitost koja doprinosi boljoj ravnoteži privatnog i poslovnog života, boljem položaju žena na radnom mjestu, te ujedno inovativnosti i produktivnosti poslovanja.

MAMFORCE© je inovativna metoda procjene i poslovne certifikacije koja objedinjuje korporativnu odgovornost prema obitelji i rodnu jednakost, provedena u 33 organizacije u ovom dijelu Europe.

Uvođenjem fleksibilnih radnih angažmana, edukacijama zaposlenih i menadžmenta uz primjenu novih politika i pogodnosti za zaposlene i njihove obitelji u MAMFORCE kompanijama povećana je angažiranost zaposlenih,  zadovoljstvo radom u organizaciji, ravnotežom privatnog i poslovnog života i jednakošću prilika. Povećan je i broj žena na svim razinama rukovođenja. „Dobiti međunarodnu nagradu u ovakvoj konkurenciji znak je da je naš osmogodišnji rad u stvaranju boljeg radnog okruženja s dosadašnjim rezultatima dobar pokazatelj što je potrebno raditi kako bi se kreiralo dobro radno mjesto koje poštuje obiteljske i privatne potrebe zaposlenih, a uz to kroz poštovanje različitosti čini kompanije produktivnijima i njihove zaposlenike sretnijima. Sve to ne bi bilo moguće bez kompanija koje su se usudile upustiti u ovo putovanje s nama i koje su svojim primjerom pokazale da je za promjenu ključna otvorenost i hrabrost, rekla je autorica MAMFORCE metode i direktorica Spona Code Diana Kobas Dešković.

U Hrvatskoj je do sada 27 organizacija zaslužilo status MAMFORCE što ih čini odgovornim radnim mjestom s prijateljskim praksama za obitelj i žene. U red odgovornih kompanija su se svrstali A1, BKS Bank Glavna podružnica Hrvatska, Fiducia, Gradska plinara Zagreb, Hanžeković i partner, Hrvatski Telekom, INA, Janaf, Končar d.d., Privredna banka Zagreb, Poslovna inteligencija, Verso Altima, i drugi.

INA, nositeljica MAMFORCE standarda u kategoriji GROW, također je  osvojila nagradu u kategoriji We See You Here za  aktivnosti koje je kompanija usmjerila prema zaposlenim tatama kroz projekt „Fathers friendly Company: Dads, We see You here!“,  proveden upravo u skladu s MAMFORCE metodom.

[1] Hungarian Business Leadership Forum


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.