Glavni ured Hrvatske turističke zajednice (HTZ) poziva se na rezultate istraživanja američke kompanije “Travel Leaders” koja je i najveća franšiza putničkih agencija u SAD-u koju čini više od 1.250 agencija.
U istraživanju je sudjelovalo 640 putničkih agenata iz SAD-a, a to je krajem prošle godine na svojim web stranicama objavila agencija Reuters u rubrici “Buseiness Traveler“.
Hrvatsku je kao najzanimljivije ‘nadolazeće’ europsko odredište u 2012. odabralo, kako se navodi, više od trećine ispitanih američkih putničkih agenata. U Aziji vodeće je nadolazeće odredište Vijetnam, a Brazil u južnoj i centralnoj Americi.
U članku se spominje i da će američki turisti u ovoj godini trošiti nešto više nego lani na putovanja u daleka odredišta, unatoč krizi i nestabilnoj ekonomiji, kao i da je na tržištu SAD-a općenito primjetan porast bukinga za Europu, Aziju i Australiju za ovu godinu u odnosu na prošlu.
Uz to, iz HTZ-a podsjećaju i da je nekoliko popularnih putničkih američkih magazina uvrstilo Hrvatsku u svoje ‘top’ preporuke za ovu godinu, poput “Lonely Planeta” koji je Hrvatsku proglasio ‘hot’ destinacijom za 2012., uvrstivši dodatno i Hvar na svoju listu “Best in Travel 2012”.
Renomirani magazin “Conde Nast Traveller” u ‘top 10 najboljih europskih otoka’, a prema godišnjem izboru svojih čitatelja, također je odabrao Hvar, dok je “National Geographic” u ‘najbolja putovanja 2012’ uvrstio Istru.
HINA