Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Hrvatska ulaže 30 milijuna eura u turističku promidžbu

Danas je pod predsjedanjem premijerke Jadranke Kosor u hotelu „Plitvice“ na Plitvičkim Jezerima održano Povjerenstvo Vlade RH za koordinaciju i praćenje pripremnih aktivnosti za turističku godinu 2010. godine. Hrvatska će u turističku promidžbu uložiti 30 milijuna eura, što je za dva milijuna više nego lani. Predstavljena je i kampanja sa spotovima za globalno televizijsko tržište, CNN, BBC, Eurosport i Euronews.

Danas je pod predsjedanjem premijerke Jadranke Kosor u hotelu „Plitvice“ na Plitvičkim Jezerima održano Povjerenstvo Vlade RH za koordinaciju i praćenje pripremnih aktivnosti za turističku godinu 2010. godine. Hrvatska će u turističku promidžbu uložiti 30 milijuna eura, što je za dva milijuna više nego lani. Predstavljena je i kampanja sa spotovima za globalno televizijsko tržište, CNN, BBC, Eurosport i Euronews.

Da bi dobri početni rezultati rezultirali uspješnom turističkom sezonom, premijerka Kosor je rekla kako je važno da svi, radnici u turizmu, ravnatelji nacionalnih parkova, ministri, župani i lokalni čelnici, daju svoj maksimum znanja, volje i angažmana. Pozvala je i poslodavce i sindikate da, kao vladini socijalni partneri, povedu računa o tome kako najave opće blokade nisu turistima baš neka osobita preporuka za dolazak u Hrvatsku.

Od 1. travnja na snazi vizni režim za jednostavniji dolazak gostiju

Ministar turizma Damir Bajs predstavio je niz novih mjera koje su usuglašene sa Svjetskom turističkom organizacijom (UNWTO). Tako će primjerice od 1. travnja do 31. listopada 2010. biti na snazi prvi put vizni režim za jednostavniji dolazak gostiju iz Kazahstana, Kine, Indije, Jordana, Katara, Kuvajta, Omana i Ujedinjenih Arapskih Emirata te kao i lani za turiste iz Rusije i Ukrajine.

Hrvatska lifestyle destinacija

Istaknuo je i novčane poticaje u zračnom prijevozu, pojačane aktivnosti na afirmaciji eno i gastro ponude, kulture i touringa te za pozicioniranje Hrvatske kao lifestyle destinacije (odredišta kvalitetnog životnog stila s naglaskom na ekologiju i očuvanost prostora). U internetsku promidžbu izdvojen je dvostruko veći iznos nego lani. Kampanja na inozemna tržišta, osim u zemlje poput Njemačke, Italije, Austrije, Češke, Francuske i Nizozemske, proširena je na Ukrajinu, Makedoniju, Bugarsku, Rumunjsku, Srbiju i BiH.

Predstavljena kampanja za CNN, BBC i ostale velike kuće

Niko Bulić, direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) predstavio je kampanju i spotove za globalno televizijsko tržište, CNN, BBC World, Eurosport i Euronews.

Premijerka Kosor je na kraju te prezentacije imala primjedbu da nije korektno, s osnove zaštite ženskih prava, da se u spotu “Recept za dobar odmor” koristi ženska stražnjica (u bikiniju) jer djeluje, kako je kazala, seksistički. Zamolivši da autori razmisle o izmjeni tog dijela spota, naglasila je da ona to ne naređuje.

Novinarima je kasnije Bulić kazao da će HTZ i autori uzeti u obzir razmišljanje premijerke te svakako – afirmirati razne ljepote Hrvatske. – Dodao je da HTZ u svijetu dobiva niz nagrada za dizajn plakata, filmova i cjelovitih kampanja.

Milinović ponosan na zabranu pušenja

Potpredsjednik Vlade Darko Milinović podsjetio je da je od danas na snazi zabrana pušenja te kazao dodatno novinarima nakon skupa da je na tu činjenicu ponosan jer predstavlja visoki standard zaštite zdravlja u Hrvatskoj. Najavio je da će tijekom vikenda 130 inspektora obaviti nadzor poštivanja zakona u ugostiteljskim objektima koji nisu dobili licencu kao pušački lokal. Dodatni nadzor obavit će se i u objektima koji imaju licencu i bit će kažnjeni ako unatoč formalnoj dozvoli nemaju deset izmjena zraka na sat.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.