Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Hrvatski case study odabran u najboljih 12 showcase na international marketu

David Peranić (Agencija Scoreminds) stručnjak za digitalni marketing, podijelio je s nama dojmove s poznatog AdWords Experience, prestižnog marketinškog događanja na kojem je predstavio kampanju koja je dovela do povećanja prodaje za čak 52 puta.

David Peranić (Agencija Scoreminds) stručnjak za digitalni marketing, podijelio je s nama dojmove s poznatog AdWords Experience, prestižnog marketinškog događanja na kojem je predstavio kampanju koja je dovela do povećanja prodaje za čak 52 puta. Stoga ne čudi da je upravo ovaj hrvatski case study odabran u najboljih 12 showcase na international marketu uz osvojenu odličnu ocjenu 4.8. S Davidom Peranićem popričali smo o dobitnom predavanju, te saznali što sve utječen na uspjeh kampanja u digitalnom oglašavanju, te doznali  trendove za 2025. 

Veliki je uspjeh naći se u 12 odabranih case studya koje ste prezentirali na prestižnom AdWorlds Experience. Kako je do poziva došlo i koje rezultate ste prezentirali?

Zadovoljstvo mi je što je naš case study od organizatora prepoznat kao jedan od najzanimljivijih. Organizator ADworld Experience konferencije u Bologni je Gianpaolo Lorusso, proglašen u ekskluzivno društvo top 50 svjetskih eksperata za digitalno oglašavanje u 2024. 

On je vrlo aktivan u zajednici te tokom cijele godine komunicira s brojnim stručnjacima i traži najbolje projekte. Prvi put smo ušli u komunikaciju prije nekoliko godina, te je ovo moje drugo predavanje na njegovoj konferenciji. Prošli put sam prezentirao odličan case study, gdje je Plava laguna podigla prodaju preko Facebook oglašavanja za 380%. 

Ove godine je moje predavanje bilo za trgovinu elektroničke opreme u Adriatic regiji, gdje smo za njih radili specifičnu kampanju Google oglašavanja i ostvarili neočekivano dobar rezultat. Za uloženih 13.5 tisuća eura budžeta je direktna prodaja preko web stranice bila preko 700.000 eura. To je multiplikator 52, odnosno za svaki uloženi euro smo direktno prodali 52 eura. 

To je odličan rezultat jer uobičajeni multiplikatori na većini projekata su od 4x do 10x, a zanimljivost je da na istom projektu su prije nas već pokušali koristiti navedenu vrstu kampanje te je pokušaj propao jer nisu uspjeli postići željenu profitabilnost. Osim same demonstracije rezultata, kolegama sam prenio način razmišljanja koji je bio neophodan za postići pogodno okruženje za takav rezultat. 

David Peranić, Scoreminds
Veliki budžeti vrte se u digitalnom oglašavanju. O čemu sve ovisi uspjeh kampanja?

Na predavanjima i razgovorima s potencijalnim klijentima volim ponavljati izreku kako najbolje oglašavanje ne može spasiti loš projekt, ali loše oglašavanje može uništiti odličan projekt. 

U osnovi, cilj Google oglašavanja je dovesti ljude na web stranicu. Sve što se dogodi nakon tog koraka ovisi prvenstveno o web stranici. Sama činjenica da su ljudi nešto pretraživali je jasan signal da oni imaju određeni stupanj interesa. 

Digitalno oglašavanje i promocija općenito su samo jedan segment marketinga i poslovanja. Za uspješan projekt je važno da je on zaokružena priča i da osim promocije i ostali segmenti budu jednako dobri.

Google oglašavanje je najučinkovitije kad postoji jasna potražnja za proizvodima proizvodima koje nudite, kad je vaša web stranica tehnički efikasna, kad je vaša prezentacija na visokoj razini, te kad ste cjenovno konkurentni. 

Postoje naravno projekti gdje nemamo sve faktore na idealnoj razini, dapače većina projekata ima veće ili manje nesavršenosti. U takvim slučajevima u dogovoru s klijentom testiramo opcije i tražimo uspješan miks koji će dovesti do željenih rezultata. 

Sudjelovanjem za ovoj konferenciji u Hrvatsku ste zasigurno ponijeli osim novog iskustva i vrijedna znanja iz prakse. Predviđate li neke nove trendove u digitalnom oglašavanju za 2025.?

Tehnologija brzo napreduje i okolnosti se brzo mijenjaju. Google i Facebook već neko vrijeme idu u smjeru automatizacije kroz Performance Max i Advantage+ kampanje. Kad bi netko danas pokušavao raditi oglašavanje kako ga je radio prije 5 godina, to bi u pravilu bio veliki neuspjeh. 

AI tehnologija utječe na sve. S jedne strane nam olakšava rad, s druge strane nepovratno mijenja cjelokupni ekosustav. Primjena AI tehnologije je krenula relativno nedavno te očekujem još puno veću i učinkovitiju primjenu u bliskoj budućnosti. 

U Hrvatskoj je TikTok oglašavanje počelo tek 1.8. ove godine, te zasad s limitiranim opcijama. Nesumnjivo će se to tržište nastaviti razvijati i polako rasti u bliskoj budućnosti. 

Video kao format će nastaviti dobivati na važnosti, na svim platformama. To je trend koji je krenuo davno i ne vidim da će tako skoro stati. Naprosto video kao format nudi značajno veću mogućnost povezivanja sa sadržajem. Očekujem da ćemo s jedne strane biti preplavljeni AI videima niske kvalitete, dok će s druge strane tržište video content creatora nastaviti značajno rasti. 


Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Izdvojeno

Nekoliko je stvari koje se nikako ne smiju izgovoriti na radnom mjestu, barem ne naglas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.