Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Hrvatski dizajneri kreiraju Pekovu obuću

Tvrtka Peko 2008. godinu završila je s profitom od 1,98 milijuna eura. U povodu odličnih poslovnih rezultata razgovarali smo s Hrvojem Lijićem, direktorom Peko d.o.o. Split, o tome kakva su očekivanja glede prodaje za ovu godinu. Naime, od 51 milijuna eura prihoda godišnje, Peko čak 21 milijun ostvaruje u Hrvatskoj. Najavio je mnogo toga, modernizaciju, suradnju s Hrvatima i proboj na nova tržišta, unatoč recesiji i svjetskoj krizi.

Tvrtka Peko 2008. godinu završila je s profitom od 1,98 milijuna eura. U povodu odličnih poslovnih rezultata razgovarali smo s Hrvojem Lijićem, direktorom Peko d.o.o. Split, o tome kakva su očekivanja glede prodaje za ovu godinu. Naime, od 51 milijuna eura prihoda godišnje, Peko čak 21 milijun ostvaruje u Hrvatskoj. Najavio je mnogo toga, modernizaciju, suradnju s Hrvatima i proboj na nova tržišta, unatoč recesiji i svjetskoj krizi.

– Prema našim saznanjima o situaciji u Europi i svijetu, velike proizvođačke tvrtke iz Europe najavljuju pad proizvodnje i prodaje obuće i do 70 posto. S druge strane, mi također očekujemo određeni pad, ali znatno manji. Najviše je uzrokovan padom prodaje u Velikoj Britaniji kao posljedicom pada vrijednosti britanske funte te potresima u ekonomiji u istočnoj Europi popraćenim visokim stopama inflacije i devalvacijom lokalnih valuta – u uvodu ističe direktor Pekove splitske podružnice Hrvoje Lijić.

Loši politički odnosi ne štete poslovanju

Što se pak tiče zategnutih političkih odnosa između Slovenije i Hrvatske, oni uopće nisu utjecali na pad prodaje. Prema direktorovim riječima, 264-ero zaposlenika koji rade u Peku u Hrvatskoj u svakoj od 55 trgovina svojim pristupom, znanjem i iskustvom ispunjavaju želje, očekivanja i različite potrebe kupaca. Što znači da kad zaposlenici daju svoju dušu za zadovoljstvo kupaca, politika jednostavno nema moć.

Slovenski Peko prošle je godine povećao plaće svojim zaposlenicima za 9,5 posto. Taj trend prati i hrvatski Peko jer djelatnike nagrađuje u skladu s ostvarenim rezultatima. Kako su i prošle godine ostvarili iznadprosječan rezultat, tako su i njihove plaće pratile to ostvarenje.

Slovenski izvoz u EU

Inače, tvrtka Peko izvozi u 26 zemalja širom Europe, a osim hrvatskom, posebno značenje pridaje njemačkom tržištu. S druge strane, Peko u Hrvatskoj posjeduje modernu, raširenu maloprodajnu mrežu s velikom tradicijom a na drugim europskim tržištima postupno zauzima sve značajniju poziciju.

Budući da tržište diktira nove trendove, među ostalim, tu je eBay, za koji Lijić smatra da sigurno neće zamijeniti prodaju u klasičnim trgovinama, ali da će kao i sva druga internetska prodaja povećati udio u ukupnoj prodaji – Peko je ove godine počeo prodaju ekskluzivnih kolekcija i na toj stranici, uz znatan odziv internetskih kupaca.

Kineska konkurencija

Ne brine ga hiperprodukcija jeftinih i nekvalitetnih cipela jer, ističe, Peko joj ne konkurira nego proizvodi i prodaje obuću srednjeg i višeg cjenovnog razreda.

– U doba globalizacije, kada su na hrvatskom tržištu već nazočni brojni strani lanci koji u pravilu promiču i plasiraju robu proizvedenu u matičnim zemljama, mi u Peku osobito ističemo razvijenu suradnju s hrvatskim proizvođačima obuće i pribora za obuću – rekao je direktor Lijić.

Pekovom maloprodajnom mrežom 14 hrvatskih proizvođača dopire do kupaca. I to ne samo u Hrvatskoj nego i u svim zemljama u kojima Peko posluje, naglasio je Lijić.

Velik uspjeh očekuju i s novom ekokolekcijom za vegetarijance i vegane. Sve se više ljudi brine o ekologiji i zaštiti planeta, i zbog toga stil života prilagođuju uvjerenjima i pogledu na život. Približavanje njima kao tvrtke koja prati trendove i globalne promjene stoga Peku garantira uspjeh.

Hrvatski dizajneri

Što se tiče planova za budućnost, Peko se strateški odlučio znanjem, tehničkom podrškom i tradicijom podržati talentirane dizajnere iz zemalja u kojima posluje. Odnosno, otvoriti im vrata kako bi njihovu kreativnost u dizajniranju obuće mogao razvijenom prodajnom mrežom učiniti dostupnom zahtjevnim kupcima u cijeloj Europi. Tako je već uspostavljen kontakt s poznatim hrvatskim dizajnerima Viktorom Drago i Ivicom Klarićem, s kojima Peko dogovara lansiranje ekskluzivne obuće na jesen u Hrvatskoj.

Napisao

Pročitajte još:

Novosti

Na Seafood Global Expo sajmu sudjeluje više od 1.500 izlagača iz 76 svjetskih zemalja, a hrvatski brand Panona Mare jedan je od tek 5...

Ekonomija

Izražen u eurima, hrvatski robni izvoz u prvih jedanaest mjeseci lani je iznosio 17,1 milijardu eura, što je na godišnjoj razini porast od 26,5...

Ekonomija

Izvoz hrvatskih proizvoda kroz SPAR prodajnu mrežu na inozemna trižišta u kontinuiranom je porastu te u prvih šest mjeseci iznosi 49 milijuna eura.

Ekonomija

Delegacija američkih kongresmena posjetila Juicy tvornicu u Kreševu u cilju jačanja gospodarske suradnje.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.