Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Hrvatski hotelski sektor – srpanj izbrisao predsezonske minuse

Hrvatski hotelski sektor, i ‘veliki’ i ‘mali’ hotelijeri, u srpnju su i početkom kolovoza zabilježili zadovoljavajuće rezultate s prosječnom popunjenošću većine kapaciteta od 90 i više posto. Predsjednici Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH) Kristian Šustar te Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela (OMH) Šime Klarić vjeruju da uz dobar ostatak kolovoza te posezonu mogu ponoviti lanjske fizičke i financijske pokazatelje.

Hrvatski hotelski sektor, i 'veliki' i 'mali' hotelijeri, u srpnju su i početkom kolovoza zabilježili zadovoljavajuće rezultate s prosječnom popunjenošću većine kapaciteta od 90 i više posto. Predsjednici Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH) Kristian Šustar te Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela (OMH) Šime Klarić vjeruju da uz dobar ostatak kolovoza te posezonu mogu ponoviti lanjske fizičke i financijske pokazatelje.

Ističući da će za ukupne rezultate većih hotelskih kuća ove sezone ključni biti rujan i listopad, Šustar napominje da su rezervacije za te mjesece dobre, tim više što tada počinju i kongresi.

Cijene smještaja vraćene u normalu

Za srpanj dodaje da je kod većine hotelskih kuća, od Istre do Dubrovnika, bio kvalitetan te izbrisao ili bar umanjio minuse iz predsezone, što je bio dobar ulazak u kolovoz za koji hotelijeri imaju dobar buking napominjući da je to normalno, jer kad će ako ne u kolovozu.

Općenito Šustar za ovu sezonu naglašava da je mirnija i bez ‘panike’ u odnosu na lanjsku, slijedom čega su i cijene smještaja vraćene u ‘normalu’ nakon lanjskih velikih diskonta. Upravo zbog toga, pa i unatoč, kako kaže, vidljivoj manjoj izvanpansionskoj potrošnji, ova bi sezona i financijski mogla biti na razini lanjske.

Slična očekivanja imaju i obiteljski i mali hoteli, u kojima je, kako kaže Klarić, broj dolazaka i noćenja do početka kolovoza isti kao lani, ali i da pojedine članice Udruge bilježe i bolje rezultate. I njima je predsezona bila nešto slabija nego lanjska, ali s obzirom na ovogodišnji primjetan porast potražnje za tim hotelima u posezonskim mjesecima, posebno kod touroperatera, što je novost u odnosu na prijašnje godine, Klarić vjeruje u generalno dobar rezultat.

Više truda i energije za povratak gostiju

I on napominje da njihovi gosti ove godine, slično kao i lani, manje troše u restoranima, ali da to mali hotelijeri nadoknađuju ponudom raznovrsnih usluga.

Cilj je ove godine održati razinu kvalitete i vrijednosti za novac da bi se gosti opet vratili, a to u još uvijek kriznim vremenima za poslovanje u Hrvatskoj znači uložiti više i truda i energije i novca za isti rezultat.

Ipak, za male hotelijere ističe da ‘zrače optimizmom’ te da se već uvelike pripremaju za iduću godinu.

U suradnji sa šest do sedam domaćih i inozemnih touroperatera te uz pomoć Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Udruga je pokrenula projekt prodajnih kataloga obiteljskih i malih hotela kojima će se aktivnije promovirati za pred i posezonu iduće godine.

To će im, vjeruju, uz produljenje sezone omogućiti održanje konkurentnosti i likvidnosti, što svake godine iznova otežavaju sektoru neprilagođeni iznosi brojnih parafiskalnih nameta.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.